Art. 105. - Serviciul de relaţii cu publicul, registratură, secretariat şi arhivă exercită, prin Biroul relaţii cu publicul, următoarele atribuţii: - Regulament din 2018 de organizare şi funcţionare a Consiliului Superior al Magistraturii

M.Of. 1044

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 27 Decembrie 2022
Art. 105
(1)Serviciul de relaţii cu publicul, registratură, secretariat şi arhivă exercită, prin Biroul relaţii cu publicul, următoarele atribuţii:
a)primeşte, înregistrează, soluţionează petiţiile şi expediază răspunsurile către petiţionari;
b)întocmeşte raportul semestrial privind activitatea de soluţionare a petiţiilor;
c)ţine audienţe şi colaborează cu celelalte compartimente în vederea rezolvării problemelor ridicate de petenţi.
(2)Compartimentul registratură, secretariat şi arhivă exercită, sub conducerea şefului serviciului, următoarele atribuţii:
a)primeşte, înregistrează şi distribuie corespondenţa Consiliului;
b)asigură secretariatul pentru preşedintele şi vicepreşedintele Consiliului;
c)asigură secretariatul pentru secretarul general şi secretarul general adjunct;
d)preia arhiva de la compartimentele din aparatul propriu al Consiliului Superior al Magistraturii pe bază de proces-verbal;
e)gestionează arhiva preluată;
f)ţine registrul de evidenţă curentă de intrare-ieşire a documentelor depozitate în arhivă;
g)păstrează nomenclatorul arhivistic;
h)participă la selecţionarea documentelor de arhivă şi ţine evidenţa lucrărilor de selecţionare;
i)întocmeşte corespondenţa cu Arhivele Naţionale şi ţine evidenţa acesteia.