Art. 32. - Regulament din 2017 de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publică

M.Of. 812

În vigoare
Versiune de la: 2 Februarie 2023
Art. 32
(1)După fiecare licitaţie, indiferent de tipul licitaţiei, se întocmeşte procesul-verbal privind desfăşurarea şi rezultatul licitaţiei, în care se consemnează, în mod obligatoriu, următoarele: data şi locul desfăşurării licitaţiei, modul de anunţare a licitaţiei, membrii comisiei de licitaţie prezenţi, tipul licitaţiei, obiectul licitaţiei, solicitanţii care nu au îndeplinit condiţiile de participare la licitaţie, termenul de încheiere a contractelor de vânzare, observaţii cu privire la organizarea şi desfăşurarea licitaţiei.

(2)Fişele de desfăşurare a licitaţiei publice cu strigare şi licitaţiei publice mixte, semnate de membrii comisiei prezenţi, devin anexă la procesul-verbal al licitaţiei; fişele pot fi semnate şi de ofertanţi, comisia oferindu-le această posibilitate.
(3)În cazul licitaţiilor în plic închis, fişele de desfăşurare a licitaţiilor prevăzute la art. 30, semnate de membrii comisiei prezenţi, devin anexă la procesul-verbal al licitaţiei, fără obligativitatea semnării acestora de către operatorii economici.
(4)Procesul-verbal al şedinţei de licitaţie se semnează de către toţi membrii comisiei de licitaţie prezenţi.
(41)Rezultatul licitaţiilor se va afişa pe site-urile unde a fost publicat anunţul de licitaţie şi va conţine elementele de identificare ale partizii/grupajului de partizi/lotului/piesei de lemn fasonat, precum şi preţul de adjudecare; identitatea adjudecatarului poate fi precizată doar cu acordul scris al acestuia.

(5)Operatorii economici participanţi la licitaţie, indiferent de tipul licitaţiei, care consideră că nu au fost respectate prevederile prezentului regulament privind desfăşurarea licitaţiei pentru anumite partizi/loturi/piese pot face contestaţie; contestaţia se formulează în scris şi se depune la sediul organizatorului în ziua în care a fost desfăşurată licitaţia; conducătorul organizatorului este obligat să soluţioneze contestaţia în termen de 5 zile lucrătoare de la data desfăşurării licitaţiei; modul de analizare şi soluţionare se consemnează într-o decizie motivată, iar soluţia se comunică contestatarului, în scris; dacă în urma analizării contestaţiei se stabileşte că aceasta a fost întemeiată, organizatorul dispune anularea adjudecării pentru partida/lotul/piesa în cauză şi oferirea acesteia/acestuia la o nouă licitaţie.