Art. 58. - Regulament din 2015 de organizare şi funcţionare al Spitalului Clinic de Urgenţă ''Bagdasar-Arseni'' Bucureşti
M.Of. 183
În vigoare Versiune de la: 18 Martie 2015
Art. 58
Serviciul de management al calităţii serviciilor medicale are, în principal, următoarele atribuţii:
1.pregăteşte şi analizează Planul anual al managementului calităţii;
2.coordonează activităţile de elaborare a documentelor sistemului de management al calităţii;
3.coordonează şi implementează programul de acreditare a tuturor serviciilor oferite în cadrul unităţii, pe baza procedurilor operaţionale specifice fiecărei secţii, laborator etc. şi a standardelor de calitate;
4.coordonează şi implementează procesul de îmbunătăţire continuă a calităţii serviciilor;
5.colaborează cu toate structurile unităţii în vederea îmbunătăţirii continue a sistemului de management al calităţii;
6.implementează instrumente de asigurare a calităţii şi de evaluare a serviciilor oferite;
7.asigură implementarea strategiilor şi obiectivelor referitoare la managementul calităţii declarate de manager;
8.asigură implementarea şi menţinerea conformităţii sistemului de management al calităţii cu cerinţele specifice;
9.coordonează activităţile de analiză a neconformităţilor constatate şi propune managerului acţiunile de îmbunătăţire sau corective ce se impun;
10.coordonează analizele cu privire la eficacitatea sistemului de management al calităţii;
11.asigură aplicarea strategiei sanitare şi politica de calitate a unităţii în domeniul medical în scopul asigurării sănătăţii pacienţilor;
12.asistă şi răspunde tuturor solicitărilor managerului pe domeniul de management al calităţii.