Art. 9. - Regulament din 2014 de organizare şi funcţionare a Centrului Naţional de Administrare a Registrelor Naţionale Notariale CNARNN-INFONOT

M.Of. 215

În vigoare
Versiune de la: 26 Martie 2014
Art. 9
(1)Comisia îşi desfăşoară activitatea în prezenţa majorităţii membrilor săi şi se întruneşte săptămânal sau ori de câte ori este necesar, la convocarea preşedintelui Comisiei. La lucrările Comisiei participă fără drept de vot, ca urmare a solicitării preşedintelui Comisiei, directorul general, directorii adjuncţi, iar dacă problematica inclusă pe ordinea de zi o impune, participă şi coordonatorii de registre, precum şi orice altă persoană din cadrul CNARNN-INFONOT.
(2)Directorul general asigură întocmirea procesului-verbal de şedinţă şi redactarea hotărârilor rezultate în urma şedinţei, urmărind ducerea acestora la îndeplinire.
(3)În cazuri urgente, Comisia poate adopta hotărâri cu exprimarea votului prin corespondenţă, situaţie în care directorul general comunică fiecărui membru proiectul de hotărâre sau materialele ce fac obiectul aprobării, iar după primirea acestora fiecare membru îşi exprimă votul în scris pe care îl comunică de îndată CNARNN-INFONOT.
(4)Preşedintele Comisiei împreună cu 2 dintre membrii Comisiei şi preşedintele Biroului executiv păstrează legătura permanentă cu directorul general şi directorii adjuncţi şi asigură rezolvarea cu operativitate a problemelor intervenite între şedinţele Comisiei de experţi, iar hotărârile adoptate vor fi aduse şi la cunoştinţa celorlalţi membri ai Comisiei în proxima şedinţă.
(5)Preşedintele Comisiei poate repartiza membrilor Comisiei anumite sarcini, de a căror îndeplinire aceştia răspund în faţa acestuia.
(6)Preşedintele Comisiei reprezintă Centrul în plan intern în relaţia cu autorităţile publice şi private şi în plan internaţional în relaţia cu organizaţiile şi organismele internaţionale.