Art. 5. - Regulament din 2014 de organizare şi funcţionare a Centrului Naţional de Administrare a Registrelor Naţionale Notariale CNARNN-INFONOT
M.Of. 215
În vigoare Versiune de la: 26 Martie 2014
Art. 5
(1)În activitatea de coordonare a CNARNN- INFONOT, Biroul executiv îşi desfăşoară activitatea în condiţiile Legii nr. 36/1995, Regulamentului de aplicare a Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 2.333/C/2013, regulamentului de funcţionare a Biroului executiv şi ale prezentului regulament.
(2)În îndeplinirea atribuţiilor de coordonare a CNARNN- INFONOT, Biroul executiv adoptă decizii executorii.
(3)Materialele care fac obiectul dezbaterilor se vor transmite de către Comisia de experţi sau de către directorul general preşedintelui Uniunii în vederea introducerii pe ordinea de zi.
(4)Membrii Biroului executiv răspund individual pentru votul exprimat în această calitate.
(5)Pentru activităţile de coordonare desfăşurate la nivelul CNARNN-INFONOT, o parte din indemnizaţia lunară a membrilor Biroului executiv se suportă din bugetul Centrului, în condiţiile stabilite de către Consiliului Uniunii.
(6)Lucrările şedinţelor vor fi consemnate într-un proces - verbal care se păstrează la nivelul Uniunii, iar la CNARNN-INFONOT se comunică deciziile adoptate în vederea ducerii la îndeplinire.
(7)Deciziile Biroului executiv adoptate în scopul coordonării activităţii CNARNN-INFONOT se înregistrează în Registrul de evidenţă a deciziilor Biroului executiv de la nivelul Uniunii şi devin executorii de la data comunicării şi înregistrării în evidenţele CNARNN-INFONOT. Pentru înregistrarea deciziilor Biroului executiv la nivelul CNARNN-INFONOT se înfiinţează Registrul de evidenţă a deciziilor Biroului Executiv.
(8)La lucrările Biroului executiv participă, fără drept de vot, preşedintele Comisiei de experţi şi directorul general, aceştia urmărind consemnarea în procesul verbal de şedinţă a aspectelor supuse dezbaterilor în vederea redactării ulterioare a deciziilor. În cazul în care preşedintele Comisiei de experţi este un membru al Biroului executiv acesta îşi va exercita votul în această calitate. În funcţie de ordinea de zi a şedinţei ordinare sau extraordinare, la şedinţele Biroului executiv pot fi invitaţi atât membrii Comisiei de experţi, cât şi specialişti în problemele care fac obiectul discuţiilor.