Art. 3. - În vederea îndeplinirii obiectivelor şi scopului pentru care a fost înfiinţat, CNARNN-INFONOT va desfăşura următoarele activităţi: - Regulament din 2014 de organizare şi funcţionare a Centrului Naţional de Administrare a Registrelor Naţionale Notariale CNARNN-INFONOT

M.Of. 215

În vigoare
Versiune de la: 26 Martie 2014
Art. 3
(1)Scopul înfiinţării CNARNN-INFONOT este, în principal, acela de a asigura administrarea registrelor naţionale notariale înfiinţate de către Consiliul Uniunii în condiţiile art. 163 din Legea nr. 36/1995 şi ale Codului civil.
(2)În vederea îndeplinirii obiectivelor şi scopului pentru care a fost înfiinţat, CNARNN-INFONOT va desfăşura următoarele activităţi:
a)asigură cadrul necesar funcţionării registrelor naţionale notariale înfiinţate în condiţiile legii de către Consiliul Uniunii;
b)elaborează normele metodologice privind funcţionarea registrelor naţionale notariale;
c)asigură pregătirea necesară a notarilor publici în procedurile de lucru cu registrele naţionale notariale;
d)sprijină Consiliul Uniunii în dezvoltarea strategiilor de informatizare a notariatului român;
e)contribuie efectiv la dezvoltarea infrastructurii necesare informatizării Uniunii, Camerelor Notarilor Publici şi birourilor notariale;
f)prestează, la cerere şi contra cost, servicii de specialitate terţilor sau altor persoane interesate;
g)orice alte activităţi legate de obiectul său de activitate, cu aprobarea Consiliului Uniunii, Biroului executiv sau a Comisiei de experţi constituite la nivelul CNARNN-INFONOT, denumită în continuare Comisia de experţi sau Comisia.