Art. 229. - Documentaţia cadastrală întocmită pentru recepţia planului parcelar spre publicare şi înscrierea imobilelor în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară conţine următoarele documente: - Regulament din 2014 de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară
M.Of. 571 bis
Ieşit din vigoare Versiune de la: 19 Ianuarie 2023
Art. 229
(1)Documentaţia cadastrală întocmită pentru recepţia planului parcelar spre publicare şi înscrierea imobilelor în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară conţine următoarele documente:
a)cererea de recepţie şi înscriere a primarului în calitate de preşedinte al comisiei locale de fond funciar;
b)copiile actelor de identitate, în cazul proprietarilor persoane fizice şi ale mandatarilor acestora, sau certificatul constatator, în cazul persoanelor juridice, după caz, sau lista eliberată de primărie cu proprietarii imobilelor care au putut fi identificaţi şi cu datele lor de identitate;
c)originalul sau copia legalizată a actelor în temeiul cărora se solicită înscrierea, în situaţia în care acestea nu există în arhiva oficiului teritorial;
d)memoriul tehnic;
e)tabelul parcelar spre publicare;
f)planul parcelar spre publicare;
g)adeverinţa emisă de primar, care să confirme corectitudinea întocmirii documentelor planurilor parcelare şi corespondenţa acestora cu realitatea din teren, precum şi pentru identificarea limitelor imobilelor în concordanţă cu actele juridice puse la dispoziţie de deţinători;
h)fişierele .cgxml întocmite conform specificaţiilor tehnice aprobate prin Ordinul directorului general al ANCPI nr. 1/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară, cu modificările şi completările ulterioare.
(11)Documentaţia cadastrală întocmită pentru recepţia documentelor planului parcelar final conţine următoarele documente:
a)cererea de recepţie şi înscriere;
b)copiile actelor de identitate, în cazul proprietarilor persoane fizice şi al mandatarilor acestora, sau certificatul constatator, în cazul persoanelor juridice, după caz, sau lista eliberată de primărie cu proprietarii imobilelor care au putut fi identificaţi şi cu datele lor de identitate, prezentate suplimentar în etapa de afişare şi înregistrare cereri de rectificare;
c)originalul sau copia legalizată a actelor în temeiul cărora se solicită înscrierea, prezentate suplimentar în etapa de afişare şi înregistrare a cererilor de rectificare;
d)hotărârea comisiei locale de fond funciar de aprobare a planului parcelar prevăzută la art. 40 alin. (9) din Lege;
e)tabelul parcelar final;
f)planul parcelar final semnat de preşedintele comisiei locale de fond funciar;
g)fişierele .cgxml întocmite conform specificaţiilor tehnice aprobate prin Ordinul directorului general al ANCPI nr. 1/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară, cu modificările şi completările ulterioare.
(2)Cererea de recepţie şi înscriere este semnată de primarul UAT-ului în calitate de persoană interesată.
(1)Documentaţia cadastrală întocmită pentru recepţia planului parcelar spre publicare şi înscrierea imobilelor în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară conţine următoarele documente:
a)cererea de recepţie şi înscriere a primarului în calitate de preşedinte al comisiei locale de fond funciar;
b)copiile actelor de identitate, în cazul proprietarilor persoane fizice şi ale mandatarilor acestora, sau certificatul constatator, în cazul persoanelor juridice, după caz, sau lista eliberată de primărie cu proprietarii imobilelor care au putut fi identificaţi şi cu datele lor de identitate;
c)originalul sau copia legalizată a actelor în temeiul cărora se solicită înscrierea, în situaţia în care acestea nu există în arhiva oficiului teritorial;
d)memoriul tehnic;
e)tabelul parcelar spre publicare;
f)planul parcelar spre publicare;
g)adeverinţa emisă de primar, care să confirme corectitudinea întocmirii documentelor planurilor parcelare şi corespondenţa acestora cu realitatea din teren, precum şi pentru identificarea limitelor imobilelor în concordanţă cu actele juridice puse la dispoziţie de deţinători;
h)fişierele .cgxml întocmite conform specificaţiilor tehnice aprobate prin Ordinul directorului general al ANCPI nr. 1/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară, cu modificările şi completările ulterioare.
(11)Documentaţia cadastrală întocmită pentru recepţia documentelor planului parcelar final conţine următoarele documente:
a)cererea de recepţie şi înscriere;
b)copiile actelor de identitate, în cazul proprietarilor persoane fizice şi al mandatarilor acestora, sau certificatul constatator, în cazul persoanelor juridice, după caz, sau lista eliberată de primărie cu proprietarii imobilelor care au putut fi identificaţi şi cu datele lor de identitate, prezentate suplimentar în etapa de afişare şi înregistrare cereri de rectificare;
c)originalul sau copia legalizată a actelor în temeiul cărora se solicită înscrierea, prezentate suplimentar în etapa de afişare şi înregistrare a cererilor de rectificare;
d)hotărârea comisiei locale de fond funciar de aprobare a planului parcelar prevăzută la art. 40 alin. (9) din Lege;
e)tabelul parcelar final;
f)planul parcelar final semnat de preşedintele comisiei locale de fond funciar;
g)fişierele .cgxml întocmite conform specificaţiilor tehnice aprobate prin Ordinul directorului general al ANCPI nr. 1/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară, cu modificările şi completările ulterioare.
(2)Cererea de recepţie şi înscriere este semnată de primarul UAT-ului în calitate de persoană interesată.