Art. 11. - Regulament din 2013 de organizare şi funcţionare a aparatului propriu al Inspectoratului General pentru Imigrări
M.Of. 316
Ieşit din vigoare Versiune de la: 16 Aprilie 2015
Art. 11
(1)Corespondenţa pentru circuitul primar se primeşte de către personalul din Serviciul cabinet prin poşta militară/civilă, fax, e-mail, curierat etc., se înregistrează în registrele de tranzit, apoi se introduce în mapa conducerii unităţii, în funcţie de domeniile coordonate, conform fişei postului, pentru punerea rezoluţiei şi ulterior se predă pe bază de semnătură în condică conducerii I.G.I. Corespondenţa poate fi primită şi la sediul I.G.I. din str. Cpt. Av. Alex. Şerbănescu de către lucrătorul desemnat, care o trimite, pe bază de condică, la Serviciul cabinet.
(2)După punerea rezoluţiei pe documente de către conducerea unităţii, lucrătorii anume desemnaţi din cadrul Serviciului cabinet fac menţiunile necesare în registrele de tranzit şi le distribuie lucrătorilor cu atribuţii pe linie de secretariat care deservesc Direcţia migraţie, Direcţia azil şi integrare, Direcţia logistică, Direcţia resurse şi cooperare internaţională, precum şi unele structuri subordonate conducerii I.G.I., în vederea pregătirii mapelor pentru punerea rezoluţiei de către directorii de direcţii/şefii serviciilor/birourilor subordonate conducerii I.G.I.
(3)Lucrările care au rezoluţia directorilor de direcţii sunt înaintate pentru punerea rezoluţiei şefilor serviciilor/birourilor, iar ulterior, persoanele cu atribuţii pe linie de secretariat vor înregistra documentele în registrele special constituite la nivelul fiecărei direcţii şi apoi vor fi distribuite, pe bază de condică, lucrătorilor anume desemnaţi.
(4)Lucrările care au rezoluţia şefilor de servicii/birouri subordonate conducerii I.G.I. vor fi înregistrate de către persoanele cu atribuţii pe linie de secretariat în registrele special constituite la nivelul fiecărui serviciu/birou şi apoi vor fi distribuite, pe bază de condică, lucrătorilor anume desemnaţi.