Art. 189. - Regulament din 2013 de aplicare a Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995

M.Of. 479

În vigoare
Versiune de la: 25 Noiembrie 2020
Art. 189
La nivelul Casei de Pensii se ţin, în format electronic sau pe suport hârtie, următoarele registre şi evidenţe:
a)registrul general de corespondenţă, în care se înregistrează documentele care nu se regăsesc în celelalte registre şi mapele cuprinzând documentele înregistrate în acesta;
b)registrul naţional al asiguraţilor şi mapele cuprinzând documentele înregistrate în acesta;
c)registrul de evidenţă a hotărârilor consiliului de administraţie;
d)registrul de evidenţă a dispoziţiilor preşedintelui Casei de Pensii;
e)registrul de evidenţă a stenogramelor şedinţelor consiliului de administraţie;
f)registrul de control în care se înregistrează controalele efectuate de Uniune, precum şi mapele cu actele de control aferente acestora;
g)registrul de audienţe;
h)registrul de evidenţă a contractelor încheiate de Casa de Pensii şi a facturilor emise de furnizori;
i)registrele pentru evidenţa activităţii financiar-contabile şi de personal prevăzute de lege şi mapele aferente acestora;
j)registrele pentru evidenţa activităţii arhivistice prevăzute de lege;
k)orice alte registre necesare desfăşurării activităţii.