Art. 187. - La nivelul INR se ţin, în format electronic sau pe suport hârtie, următoarele registre şi evidenţe: - Regulament din 2013 de aplicare a Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995

M.Of. 479

În vigoare
Versiune de la: 25 Noiembrie 2020
Art. 187
(1)La nivelul INR se ţin, în format electronic sau pe suport hârtie, următoarele registre şi evidenţe:
a)registrul general de corespondenţă, în care se înregistrează documentele care nu se regăsesc în celelalte registre, şi mapele cuprinzând documentele înregistrate în acesta;
b)registrul cursanţilor, cuprinzând evidenţa notarilor stagiari, a notarilor publici şi a celorlalte persoane care au urmat cursurile de formare iniţială sau formare profesională continuă, precum şi mapele cuprinzând documentele înregistrate în acesta;
c)registrul de evidenţă a hotărârilor Consiliului director;
d)registrul de evidenţă a deciziilor Consiliului ştiinţific;
e)registrul de evidenţă a dispoziţiilor preşedintelui INR;
f)registrul de evidenţă a stenogramelor şedinţelor Consiliului director şi ale Consiliului ştiinţific;
g)registrul de control în care se înregistrează controalele efectuate de Uniune, precum şi mapele cu actele de control aferente acestora;
h)registrul de audienţe;
i)registrul de evidenţă a contractelor încheiate de INR şi a facturilor emise de INR sau furnizori;
j)registrele pentru evidenţa activităţii financiar-contabile şi de personal prevăzute de lege şi mapele aferente acestora;
k)registrele pentru evidenţa activităţii arhivistice prevăzute de lege;
l)orice alte registre necesare desfăşurării activităţii.
(2)Procedura şi metodologia de gestionare a registrelor şi evidenţelor se aprobă de către Consiliul Uniunii prin regulament.