Art. 115. - Regulament din 2013 de aplicare a Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995
M.Of. 479
În vigoare Versiune de la: 25 Noiembrie 2020
Art. 115
La nivelul Uniunii se ţin, în format electronic sau pe suport hârtie, următoarele registre şi evidenţe:
a)registrul general de corespondenţă şi mapele cuprinzând documentele înregistrate în acesta, în care se înregistrează toate documentele care nu se regăsesc în celelalte registre;
b)RNENP, în care se înregistrează toate documentele cu privire la evidenţa notarilor publici şi licenţa de funcţionare, precum şi mapele cuprinzând documentele înregistrate în acesta;
c)registrul de evidenţă a hotărârilor şi rezoluţiilor Congresului notarilor publici;
d)registrul de evidenţă a hotărârilor Consiliului Uniunii;
e)registrul de evidenţă a deciziilor Biroului executiv al Consiliului Uniunii;
f)registrul de evidenţă a dispoziţiilor preşedintelui Uniunii;
g)registrul de evidenţă a stenogramelor şedinţelor organelor de conducere;
h)registrul de evidenţă a specimenelor de semnătură ale persoanelor care aplică apostila şi supralegalizarea la nivelul Camerelor;
i)registrul de audienţe;
j)registrul de evidenţă a contractelor încheiate de Uniune şi a facturilor emise de Uniune şi de furnizori;
k)registrele pentru evidenţa activităţii financiar-contabile şi de personal prevăzute de lege şi mapele aferente acestora;
l)registrele pentru evidenţa activităţii arhivistice prevăzute de lege;
m)registrul de evidenţă a sigiliilor şi siglelor Camerelor şi Uniunii.