Art. 112. - Regulament din 2013 de aplicare a Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995

M.Of. 479

În vigoare
Versiune de la: 25 Noiembrie 2020
Art. 112
La nivelul fiecărei Camere se ţin, în format electronic sau pe suport hârtie, şi următoarele registre şi evidenţe:
a)registrul general de corespondenţă şi mapele cuprinzând documentele înregistrate în acesta, în care se înregistrează toate documentele care nu se regăsesc în celelalte registre;
b)registrul de evidenţă a hotărârilor Adunării generale a Camerei;
c)registrul de evidenţă a deciziilor Colegiului director al Camerei;
d)registrul de evidenţă a dispoziţiilor preşedintelui Colegiului director al Camerei;
e)registrul de evidenţă a stenogramelor sau a proceselor - verbale ale şedinţelor organelor de conducere;
f)registrul de evidenţă a notarilor publici şi birourilor notariale, precum şi mapele cuprinzând documentele înregistrate în acesta, în care se înregistrează documentele privind evidenţa notarilor publici;
g)registrul de evidenţă a arhivelor create de notarii publici, ale cărui informaţii se postează pe paginile de internet ale Camerelor şi Uniunii;
h)registrele apostilă şi supralegalizare şi mapele aferente;
i)registrul de evidenţă a hotărârilor de anulare a actelor sau procedurilor notariale, a încheierilor de îndreptare a erorilor materiale şi de completare a omisiunilor vădite, a reconstituirilor şi duplicatelor eliberate de pe actele întocmite în mai multe exemplare originale şi aflate în arhiva Camerei;
j)registrul de evidenţă a copiilor simple sau certificate de pe actele originale aflate în arhiva Camerei;
k)registrul de audienţe;
l)registrul de evidenţă a contractelor încheiate de Cameră şi a facturilor emise de Cameră şi furnizori;
m)registrele pentru evidenţa activităţii financiar-contabile prevăzute de lege şi mapele aferente;
n)registrele pentru evidenţa activităţii arhivistice prevăzute de lege.