Art. 110. - În Registrul de evidenţă a procedurilor succesorale se înscriu următoarele menţiuni: - Regulament din 2013 de aplicare a Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995

M.Of. 479

În vigoare
Versiune de la: 25 Noiembrie 2020
Art. 110
(1)În Registrul de evidenţă a procedurilor succesorale se înscriu următoarele menţiuni:
a)numărul şi data înregistrării cererii de verificare şi înregistrare a cauzei succesorale;
b)numele şi prenumele defunctului;
c)data decesului (zi/lună/an);
d)ultimul domiciliu al defunctului, prin menţionarea localităţii şi a adresei, indicate în certificatul de deces;
e)codul numeric personal al defunctului, iar în situaţia în care nu este menţionat, data naşterii acestuia;
f)numărul de înregistrare şi data cererii formulate de biroul notarial;
g)denumirea biroului notarial, în cazul societăţilor profesionale, sau, în cazul biroului individual, numele notarului public căruia i-a fost atribuită cauza succesorală spre soluţionare;
h)numărul şi data certificatului sau adeverinţei eliberate de registru;
i)numărul şi data dosarului succesoral, precum şi numărul şi data soluţiei date de notarul public;
j)observaţii.
(2)Cererea de verificare şi înregistrare a procedurii succesorale va fi semnată şi, după caz, ştampilată de către solicitant şi va cuprinde, în mod obligatoriu, elementele prevăzute la art. 110 alin. (1) lit. b)-g).
(3)În situaţia în care registrul se ţine în format electronic, nu mai este necesară ţinerea opisului alfabetic.