Art. 102. - Indiferent de forma de organizare, biroul notarial are obligaţia să ţină următoarele registre pe suport hârtie: - Regulament din 2013 de aplicare a Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995

M.Of. 479

În vigoare
Versiune de la: 25 Noiembrie 2020
Art. 102
(1)Indiferent de forma de organizare, biroul notarial are obligaţia să ţină următoarele registre pe suport hârtie:
a)registrul general notarial;
b)opisul registrului general;
c)registrul de succesiuni;
d)opisul registrului de succesiuni;
e)registrul de termene succesorale;
f)registrul de depozite;
g)registrul de proteste;
h)registrul de consultaţii juridice notariale;
i)registrul de traduceri, care se ţine de către birourile care au interpreţi şi traducători autorizaţi angajaţi;
j)registrul de divorţuri;
k)opisul registrului de divorţuri;
l)registrul de corespondenţă;
m)registrul de evidenţă a specimenelor de semnătură şi a parafelor interpreţilor şi traducătorilor autorizaţi, depuse la biroul notarial;
n)registrul unic de control, în care organele abilitate de lege pentru efectuarea controlului, inclusiv controlul profesional administrativ, vor înscrie perioada şi obiectivele controlului;
o)registrele financiar-contabile prevăzute de legislaţia în materie;
p)registrele pentru evidenţa activităţii arhivistice prevăzute de lege.
(2)Modul de înscriere în registre, gestionare, conservare şi achiziţionare a acestora se stabileşte prin hotărâre a Consiliului Uniunii.