Art. 30. - Regulament din 2011 privind criteriile şi modul de evaluare a performanţelor profesionale individuale anuale ale personalului contractual şi de organizare şi desfăşurare a examenului de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din aparatul propriu al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, precum şi din cadrul instituţiilor publice care funcţionează în subordinea acestuia

M.Of. 650

În vigoare
Versiune de la: 12 Septembrie 2011
Art. 30
Secretarul comisiei de examen şi secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor au următoarele atribuţii principale:
a)primesc dosarele de examen ale candidaţilor, respectiv contestaţiile, după caz;
b)convoacă membrii comisiei de examen, respectiv membrii comisiei de soluţionare a contestaţiilor, la solicitarea preşedintelui comisiei;
c)întocmesc, redactează şi semnează alături de comisia de examen, respectiv comisia de soluţionare a contestaţiilor, întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia, inclusiv raportul final al examenului care va fi semnat de toţi membrii comisiei;
d)asigură transmiterea/afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele examenului, respectiv rezultatele eventualelor contestaţii;
e)îndeplinesc orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a examenului.