Art. 50. - Regulament din 2011 de organizare şi funcţionare a penitenciarelor-spital

M.Of. 622

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 25 Iunie 2015
Art. 50
La nivelul structurii resurse umane şi formare profesională sunt constituite următoarele tipuri de documente:
a)registre de evidenţă cu privire la sancţiunile disciplinare aplicate personalului din unitate, deciziile de personal, dosarele de personal, legitimaţiile pentru personalul din unitate, cartelele de acces în unitate, candidaţii înscrişi la concursuri, acordarea gradaţiilor, acordarea sporului de vechime în muncă şi acordarea sporului de fidelitate;
b)condici de predare-primire a corespondenţei;
c)corespondenţa cu Administraţia Naţională a Penitenciarelor, Ministerul Justiţiei, cu alte instituţii, cu persoane fizice şi răspunsul la petiţiile acestora;
d)situaţii statistice privind structura de personal din unitate, dinamica de personal, fluctuaţia personalului şi situaţia centralizatoare privind posturile prevăzute, încadrate şi vacante;
e)dosarele profesionale ale personalului din unitate, cu excepţia ofiţerilor cu funcţii de conducere, care se află la Administraţia Naţională a Penitenciarelor;
f)fişele de evidenţă ale personalului unităţii;
g)registrul general de evidenţă a personalului contractual din unitate;
h)reglementări privind domeniul propriu de activitate, inclusiv ordine şi decizii în domeniile resurse umane, pregătire profesională şi organizare-mobilizare, emise de ministrul justiţiei, respectiv de directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, pentru personalul din sistemul administraţiei penitenciare din competenţă;
i)documente privind organizarea, desfăşurarea şi rezultatele concursurilor de ocupare a posturilor vacante din unitate;
j)situaţii, informări, note, referate, documente, alte materiale privind activitatea de resurse umane şi perfecţionare a pregătirii profesionale pentru personalul din unitate;
k)documentaţia referitoare la salariile de merit, sporul de până la 50%, avansarea în grad profesional sau funcţie, semnul onorific şi alte forme de premiere;
l)rapoarte de analiză a activităţii, planuri şi programe de activitate;
m)note de constatare privind rezultatele verificărilor efectuate în unitate în privinţa activităţilor din domeniul asigurării resurselor umane şi pregătirii acestora;
n)programări ale persoanelor care vor fi examinate psihologic;
o)avize psihologice şi recomandări de specialitate;
p)alte documente din aria de competenţă profesională;
q)decizii de personal.