Secţiunea 1 - Comisiile de examinare - Regulament din 2008 privind accesul la profesia de expert contabil şi de contabil autorizat
M.Of. 187
În vigoare Versiune de la: 19 Decembrie 2008
SECŢIUNEA 1:Comisiile de examinare
Art. 3
Comisia centrală de stabilire a subiectelor de examen, denumită în continuare comisia centrală, se stabileşte prin ordin comun al ministrului economiei şi finanţelor şi al ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului, iar comisiile de examinare se stabilesc prin hotărâre a Consiliului superior al Corpului, în calitatea sa de organizator al examenului, conform art. 20 lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 65/1994 privind organizarea activităţii de expertiză contabilă şi a contabililor autorizaţi, republicată.
Art. 4
În comisiile de examinare vor fi numite cadre universitare, experţi contabili, câte un reprezentant al Ministerului Economiei şi Finanţelor şi Ministerului Justiţiei, specialişti în domeniul disciplinelor de examen şi directorul executiv al filialei Corpului din judeţul şi, respectiv, din municipiul Bucureşti, în a cărei rază teritorială se organizează examenul de admitere.
Art. 5
În vederea numirii comisiilor de examinare potrivit art. 3 şi 4, Corpul va solicita Ministerului Economiei şi Finanţelor şi Ministerului Justiţiei să îşi desemneze reprezentantul, cu 30 de zile înainte de data examenului de admitere; ministerele respective vor răspunde solicitărilor Corpului cu cel puţin 15 zile înainte de data examenului de admitere.