Art. 9. - Dosarul de concurs va cuprinde următoarele documente: - Regulament din 2007 privind organizarea şi desfăşurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de grefier la instanţele judecătoreşti şi la parchetele de pe lângă acestea

M.Of. 233

În vigoare
Versiune de la: 23 Decembrie 2022
Art. 9
(1)La înscriere candidaţii vor primi formularul cererii tipizate, precum şi tematica şi bibliografia aprobate pentru concursul la care participă.
(2)Dosarul de concurs va cuprinde următoarele documente:
a)cerere tipizată;
b)actul de identitate (copie);
c)diploma de bacalaureat sau, după caz, de studii superioare (copie);
d)certificatul de cazier judiciar;
e)certificatul de cazier fiscal;
f)caracterizarea de la ultimul loc de muncă sau, după caz, caracterizarea de la unitatea de învăţământ absolvită;
g)datele rezultate din evidenţa operativă a organelor judiciare;
h)curriculum vitae;
i)adeverinţă medicală din care să rezulte că este apt pentru exercitarea funcţiei;
j)chitanţa de achitare a taxei de înscriere la concurs.

(3)Certificarea copiilor de pe actele prevăzute la alin. (2) lit. b) şi c) se face de către un membru al comisiei de organizare a concursului, prin aplicarea menţiunii "Conform cu originalul."