Art. 9. - Regulament din 2006 privind organizarea si desfăşurarea concursului de promovare a judecătorilor si procurorilor

M.Of. 825

În vigoare
Versiune de la: 21 Iulie 2016
Art. 9
Comisia de organizare a concursului are, în principal, următoarele atribuţii:
1.centralizează cererile de înscriere la concurs, întocmeşte listele de înscriere, verifică îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor legale de participare la concurs, întocmeşte şi afişează lista candidaţilor care îndeplinesc condiţiile legale de participare la concurs şi afişează lista finală a candidaţilor;
2.controlează şi îndrumă acţiunile privind organizarea şi desfăşurarea concursului, constând, în principal, în: identificarea şi, după caz, închirierea spaţiilor adecvate pentru susţinerea probelor de concurs, procurarea necesarului de rechizite, asigurarea asistenţei medicale pe parcursul desfăşurării concursului şi a pazei necesare pentru păstrarea ordinii publice la centrele de concurs şi de evaluare, asigurarea cheltuielilor de cazare şi masă pentru membrii comisiilor;
3.asigură paza subiectelor şi a lucrărilor scrise la sediul său şi în timpul transportului acestora, precum şi păstrarea ordinii publice la centrele de concurs şi de evaluare;
4.asigură confecţionarea ştampilelor-tip pentru concurs, numerotate;
5.instruieşte, cu 24-48 de ore înaintea datei concursului, persoanele care asigură supravegherea în sălile de concurs, respectiv responsabilii de sală şi supraveghetorii, numite prin hotărâre a preşedintelui comisiei;
6.repartizează candidaţii pe săli pentru probele scrise tip grilă, în ordine alfabetică, şi dispune afişarea listelor pe uşile sălilor în care se desfăşoară concursul, precum şi publicarea acestora pe paginile de internet ale Consiliului Superior al Magistraturii şi Institutului Naţional al Magistraturii, cu cel puţin 24 de ore înainte de susţinerea probelor;
7.preia, de la comisiile de elaborare a subiectelor, subiectele pentru testele-grilă şi baremele de evaluare şi notare, în plicuri sigilate;
8.păstrează în condiţii de deplină siguranţă subiectele şi baremele de evaluare şi notare;
9.distribuie candidaţilor materialele pentru susţinerea testelor-grilă;
10.afişează baremele de evaluare şi notare la centrele de concurs, la încheierea probei scrise, şi asigură publicarea acestora, precum şi a subiectelor de concurs pe paginile de internet ale Consiliului Superior al Magistraturii şi Institutului Naţional al Magistraturii;
11.organizează transportul lucrărilor scrise de la centrele de concurs la centrul de evaluare şi răspunde de securitatea acestora;
12.ia măsuri pentru ca în spaţiile în care îşi desfăşoară activitatea comisiile de corectare sau de soluţionare a contestaţiilor ori în care se desfăşoară probele scrise de concurs să nu pătrundă persoane străine, neautorizate de comisie sau neprevăzute de prezentul regulament;
13.asigură respectarea procedurii de evaluare şi notare;
14.asigură transmiterea către curţile de apei, tribunale, judecătorii şi către parchete, în vederea afişării, precum şi publicarea simultană pe paginile de internet ale Consiliului Superior al Magistraturii şi Institutului Naţional al Magistraturii a listelor cu rezultatele concursului;
15.calculează mediile generale şi întocmeşte listele finale;
16.analizează desfăşurarea şi rezultatele concursului şi prezintă concluziile Consiliului Superior al Magistraturii;
17.informează de îndată Consiliul Superior al Magistraturii cu privire la orice situaţie deosebită a cărei rezolvare nu este prevăzută în prezentul regulament, precum şi cu privire la orice situaţie care impune anularea unor subiecte, cum ar fi pierderea, deteriorarea ori desecretizarea unui subiect;
18.propune Consiliului Superior al Magistraturii eventualele modificări în modul de organizare şi desfăşurare a concursului;
19.Îndeplineşte orice alte atribuţii necesare bunei desfăşurări a concursului.