Art. 4. - La cererea de înscriere se anexează următoarele acte: - Regulament din 2005 privind concursul de admitere şi examenul de absolvire a Institutului Naţional al Magistraturii
M.Of. 823
Ieşit din vigoare Versiune de la: 12 Septembrie 2005
Art. 4
(1)Concursul de admitere se organizează anual, la data şi locul stabilite de Institutul Naţional al Magistraturii, cu aprobarea Consiliului Superior al Magistraturii.
(2)Consiliul Superior al Magistraturii stabileşte în fiecare an numărul de cursanţi, în funcţie de posturile de judecători şi de procurori vacante, precum şi de cele care vor fi înfiinţate.
(3)Data, locul, modul de desfăşurare a concursului de admitere şi numărul de locuri scoase la concurs se publică în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, pe pagina de Internet a Consiliului Superior al Magistraturii şi pe cea a Institutului Naţional al Magistraturii, cu cel puţin 60 de zile înainte de data stabilită pentru concurs.
(4)Datele prevăzute la alin. (3) se aduc la cunoştinţă şi printr-un comunicat de presă, care se publică în 3 cotidiene centrale.
(5)Tematica şi bibliografia pentru concursul de admitere se publică pe pagina de Internet a Consiliului Superior al Magistraturii şi pe cea a Institutului Naţional al Magistraturii, în termenul prevăzut la alin. (3).
(6)Cererile de înscriere tipizate se elaborează de Consiliul Superior al Magistraturii şi se înaintează tribunalelor şi parchetelor de pe lângă acestea, odată cu tematica şi cu bibliografia concursului.
(7)La înscriere candidaţii primesc cererea tipizată, un exemplar din prezentul regulament, precum şi tematica şi bibliografia stabilite pentru concurs.
(8)Cererile pentru înscrierea la concurs se depun, cu cel puţin 30 de zile înainte de data acestuia, la tribunalele şi, după caz, la parchetele de pe lângă acestea, în ale căror circumscripţii domiciliază candidaţii.
(9)La cererea de înscriere se anexează următoarele acte:
a)certificatul de naştere, în copie;
b)actul de identitate, în copie;
c)diploma de licenţă sau adeverinţa provizorie, în copie;
d)chitanţa de plata a taxei de înscriere;
e)certificatul de cazier judiciar;
f)certificatul de cazier fiscal.
(10)Cuantumul taxei de înscriere la concurs se stabileşte prin hotărâre a Consiliului Superior al Magistraturii, în funcţie de cheltuielile necesare pentru organizarea concursului. Taxa se plăteşte la casieria tribunalului sau, după caz, a parchetului la care se face înscrierea. Pentru încasarea taxei se va utiliza chitanţier separat de cel folosit pentru activitatea curentă. Chitanţele se întocmesc în 3 exemplare, dintre care originalul şi al doilea exemplar se vor înmâna candidatului. Sumele astfel obţinute se vor vira la Consiliul Superior al Magistraturii, prin ordin de plată.
(11)Preşedinţii tribunalelor şi, după caz, prim-procurorii parchetelor de pe lângă acestea vor transmite dosarele candidaţilor, cu cel puţin 25 de zile înainte de data concursului, la Consiliul Superior al Magistraturii.