Capitolul iii - Analiza plângerilor - Regulament din 2004 pentru aplicarea prevederilor art. 5 şi 6 din Legea concurenţei nr. 21/1996, cu modificările şi completările ulterioare, privind practicile anticoncurenţiale în cazul plângerilor

M.Of. 430

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 13 Mai 2004
CAPITOLUL III:Analiza plângerilor
Art. 3: Admisibilitatea plângerilor
(1)Persoanele fizice sau juridice trebuie să aibă un interes legitim pentru a fi în măsură să depună o plângere la Consiliul Concurenţei, în conformitate cu art. 40 lit. b) din lege.
(2)Plângerile depuse de către persoanele fizice sau juridice conform art. 2 alin.(2) din prezentul regulament trebuie să conţină informaţiile din formularul prevăzut in anexa care face parte integrantă din prezentul regulament. Consiliul Concurenţei poate acorda o derogare de la această obligaţie, în sensul ca reclamantul să furnizeze doar o anumită parte a informaţiilor şi/sau a documentelor din Formular, dacă consideră că acestea nu sunt necesare pentru examinarea cazului.
(3)Plângerea va fi transmisă în 3 exemplare, dintre care unul va fi - în măsura posibilului - în format electronic. Reclamantul va transmite, de asemenea, o versiune neconfidenţială a plângerii.