Art. 4. - Art. 4: Ascultarea argumentelor reclamantului - Regulament din 2004 pentru aplicarea prevederilor art. 5 şi 6 din Legea concurenţei nr. 21/1996, cu modificările şi completările ulterioare, privind practicile anticoncurenţiale în cazul plângerilor

M.Of. 430

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 13 Mai 2004
Art. 4: Ascultarea argumentelor reclamantului
(1)Atunci când Consiliul Concurenţei, în urma analizei plângerii, consideră că, pe baza informaţiilor pe care le are în posesie, nu sunt suficiente temeiuri pentru a justifica declanşarea unei investigaţii, va informa autorul plângerii despre intenţia sa de a respinge plângerea, inclusiv despre motivele care stau la baza acestei intenţii şi va stabili un termen în cadrul căruia acesta să îşi prezinte punctul de vedere verbal în faţa Comisiei care coordonează compartimentul de specialitate implicat. Reclamantul îşi poate exprima punctul de vedere şi în scris. Consiliul Concurenţei nu va fi obligat să ia în considerare orice alte informaţii sau documente transmise ulterior expirării acestui termen de către reclamant, inclusiv în scris.
(2)Dacă, în urma prezentării de către reclamant a punctului său de vedere, inclusiv în scris, în cadrul termenului stabilit de către Consiliul Concurenţei, acesta nu conduce la o analiză diferită a plângerii, Consiliul Concurenţei va respinge plângerea prin decizie.
(3)Dacă autorul plângerii nu se prezintă sau nu transmite punctul său de vedere în scris în cadrul termenului stabilit de către Consiliul Concurenţei, plângerea va fi considerată ca fiind retrasă.