Art. 63. - Regulament din 2004 de organizare şi funcţionare a Consiliului Superior al Magistraturii

M.Of. 890

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 18 Mai 2005
Art. 63
Serviciul resurse umane pentru parchete are următoarele atribuţii:
a)[textul din Art. 63, litera A. din capitolul VII, sectiunea 1, subsectiunea 2 a fost abrogat la 18-mai-2005 de Art. I, punctul 4. din Hotarirea 163/2005]
b)efectuează lucrările referitoare la numirea şi eliberarea din funcţie a procurorilor;
c)efectuează lucrările referitoare la numiri şi revocări din funcţii de conducere a procurorilor;
d)efectuează lucrările referitoare la promovarea în funcţii superioare de execuţie a procurorilor;
e)efectuează lucrările referitoare la numirea în funcţie a procurorilor stagiari pe baza rezultatelor obţinute la examenul de absolvire a Institutului Naţional al Magistraturii;
f)efectuează lucrările referitoare la eliberarea din funcţie a procurorilor stagiari;
g)efectuează lucrările privind transferul procurorilor;
h)efectuează lucrările privind suspendarea din funcţie a procurorilor;
i)efectuează lucrările referitoare la numirea, pe o perioadă determinată, în posturi vacante, a procurorilor de carieră pensionari;
j)efectuează lucrările referitoare la conferirea de distincţii pentru procurori, potrivit legii;
k)întocmeşte lucrările referitoare la detaşarea procurorilor, în cadrul parchetelor, la Consiliu, Institutul Naţional al Magistraturii, Şcoala Naţională de Grefieri, Ministerul Justiţiei şi unităţile subordonate acestuia ori la alte autorităţi publice;
l)întocmeşte lucrările referitoare la emiterea avizului conform pentru menţinerea în funcţie a procurorilor sau pentru reîncadrarea în funcţie a procurorilor pensionaţi, până la împlinirea vârstei de 68 de ani;
m)întocmeşte şi actualizează baza de date cuprinzând procurorii care s-au remarcat în activitatea profesională, pe baza criteriilor prevăzute de art. 41 alin. (2) din Legea nr. 303/2004;
n)ţine evidenţa posturilor vacante de conducere din cadrul parchetelor;
o)centralizează candidaturile depuse pentru ocuparea funcţiilor de conducere la parchete;
p)efectuează lucrări privind acordarea unor drepturi de personal şi urmăreşte respectarea legislaţiei care stabileşte aceste drepturi;
q)întocmeşte şi păstrează dosarele profesionale ale procurorilor şi asigură confidenţialitatea datelor cuprinse în acestea. În acest scop, verifică actele prezentate pentru numirea personalului, potrivit legii;
r)efectuează lucrările necesare în vederea numirii personalului şi urmăreşte ţinerea la zi a dosarelor profesionale, prin introducerea tuturor actelor şi documentelor necesare;
s)întocmeşte şi actualizează baza de date referitoare la procurori.