Art. 15. - Pe durata exploatării, în fişele tehnice se vor trece date privind: - Regulament-Cadru din 2007 al serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare

M.Of. 324 bis

În vigoare
Versiune de la: 15 Mai 2007
Art. 15
(1)Pentru toate echipamentele se vor întocmi fişe tehnice care vor conţine toate datele din proiect, din documentaţiile tehnice predate de furnizori sau de executanţi şi din datele de exploatare luate de pe teren certificate prin acte de recepţie care trebuie să confirme corespondenţa lor cu realitatea.
(2)Pe durata exploatării, în fişele tehnice se vor trece date privind:
a)incidentele sau avariile;
b)echipamentele care au fost afectate ca urmare a incidentului sau avariei;
c)incidentele sau avariile altor echipamente produse de incidentul sau avaria în cauză;
d)reparaţiile efectuate pentru înlăturarea incidentului/avariei;
e)costul reparaţiilor accidentale sau planificate;
f)lista de piese şi/sau subansambluri înlocuite cu ocazia reparaţiei accidentale sau planificate;
g)componenţa şi echipa care a efectuat reparaţia accidentală sau planificată, chiar în cazul în care reparaţia s-a executat de alt agent economic;
h)perioada cât a durat reparaţia, planificată sau accidentală;
i)comportarea în exploatare între două reparaţii planificate;
j)data scadentă şi tipul următoarei reparaţii planificate (lucrări de întreţinere curentă, revizii tehnice, reparaţii curente şi capitale);
k)data scadentă a următoarei verificări periodice;
l)buletinele de încercări periodice şi după reparaţii.
(3)Fişele tehnice se întocmesc pentru utilajele de bază, pentru fundaţiile acestora şi a echipamentelor, instalaţiile de legare la pământ, dispozitivele de protecţie şi pentru instalaţiile de comandă, teletransmisie şi telecomunicaţii.
(4)Pentru baraje, canale de aducţiune şi evacuare, clădiri, coşuri de fum şi altele asemenea, precum şi pentru instalaţiile de ridicat, cazane şi recipiente sub presiune se va întocmi şi folosi documentaţia cerută de normele legale în vigoare.
(5)Separat de fişele tehnice, pentru utilajele de bază (echipament sau aparataj) se va ţine o evidenţă a lucrărilor de întreţinere curentă, revizii tehnice, reparaţii curente şi capitale.