Art. 14. - Fiecare document va avea anexat un borderou în care se vor menţiona: - Regulament-Cadru din 2007 al serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare
M.Of. 324 bis
În vigoare Versiune de la: 15 Mai 2007
Art. 14
(1)Autorităţile administraţiei publice locale deţinătoare de instalaţii tehnologice din infrastructura tehnico-edilitară aferente serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare, precum şi operatorii care au primit în gestiune delegată aceste servicii în totalitate sau numai unele activităţi componente ale acestuia au obligaţia să îşi organizeze o arhivă tehnică pentru păstrarea documentelor de bază prevăzute la art. 11, organizată astfel încât să poată fi găsit orice document cu uşurinţă.
(2)Pentru nevoile curente de exploatare se vor folosi numai copii de pe planurile, schemele şi documentele aflate în arhivă.
(3)Înstrăinarea sub orice formă a planurilor, schemelor sau documentelor aflate în arhivă este interzisă.
(4)La încheierea activităţii de operare, operatorul va preda pe bază de proces-verbal întreaga arhivă pe care şi-a constituit-o, fiind interzisă păstrarea de către acesta a vreunui document original sau copie.
(5)Fiecare document va avea anexat un borderou în care se vor menţiona:
a)data întocmirii documentului;
b)numărul de exemplare originale;
c)calitatea celui care a întocmit documentul;
d)numărul de copii executate;
e)necesitatea copierii, numele, prenumele şi calitatea celui care a primit copii ale documentului, numărul de copii primite şi calitatea celui care a aprobat copierea;
f)data fiecărei revizii sau actualizări;
g)calitatea celui care a întocmit revizia/actualizarea şi calitatea celui care a aprobat;
h)data de la care documentul revizuit/actualizat a intrat în vigoare;
i)lista persoanelor cărora li s-au distribuit copii după documentul revizuit/actualizat;
j)lista persoanelor care au restituit la arhivă documentul primit anterior revizuirii/modificării.