Art. 40. - Art. 40: Organizarea aparatului administrativ - Regulament-Cadru 1404/1/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea filialelor teritoriale ale Ordinului Arhitecţilor din România

M.Of. 697

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 9 August 2018
Art. 40: Organizarea aparatului administrativ
(1)Organizarea/Organigrama aparatului administrativ al filialei se aprobă prin hotărâre a conferinţei teritoriale.
(2)Secretarul executiv al filialei este numit de colegiul director teritorial şi angajat prin concurs, cu contract individual de muncă.
(3)Secretarul executiv al filialei beneficiază de stabilitate în funcţie şi nu poate fi schimbat ca urmare a schimbării forurilor de conducere ale filialei.
(4)Drepturile, obligaţiile şi atribuţiile secretarului executiv şi cele ale celorlalţi salariaţi ai filialei teritoriale se stabilesc prin contractele individuale de muncă, fişele de post şi regulamentul intern privind organizarea şi funcţionarea aparatului administrativ, aprobat de colegiul director teritorial, potrivit legislaţiei în materie.