Art. 16. - Art. 16: Documentele supuse aprobării de către conferinţa teritorială - Regulament-Cadru 1404/1/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea filialelor teritoriale ale Ordinului Arhitecţilor din România

M.Of. 697

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 9 August 2018
Art. 16: Documentele supuse aprobării de către conferinţa teritorială
(1)Documentele supuse prin vot aprobării conferinţei teritoriale sunt:
a)regulamentul propriu de organizare şi funcţionare a filialei, elaborat potrivit prezentului regulament-cadru şi Regulamentului de organizare şi funcţionare a Ordinului;
b)organizarea/organigrama aparatului administrativ al filialei;
c)documentul de fundamentare a constituirii structurilor economice în cadrul filialei;
d)documente propuse de forurile de conducere, comisiile alese şi comisiile numite ale filialei;
e)documente propuse de forurile de conducere ale Ordinului.
(2)Documentele finale vor fi trimise tuturor membrilor cu drept de vot cu cel puţin 7 zile înainte de data conferinţei teritoriale, prin poştă sau în format electronic, şi vor cuprinde:
a)ordinea de zi propusă;
b)tabelul cu membrii filialei care au drept de vot;
c)lista candidaţilor pentru forurile de conducere;
d)lista candidaţilor pentru comisiile care se aleg;
e)toate documentele prevăzute la alin. (1).