Art. 17. - Procedura din 2021 de îndrumare şi asistenţă a contribuabililor/plătitorilor, acordate de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, şi de coordonare metodologică a activităţii de aplicare unitară a legislaţiei fiscale şi procedural fiscale desfăşurate de structurile de asistenţă contribuabili, precum şi în domeniul tehnologiei informaţiei

M.Of. 998

În vigoare
Versiune de la: 20 Decembrie 2024
Art. 17
(1)În cazul în care în timpul convorbirii telefonice se constată că problematica fiscală şi/sau nefiscală solicitată sau aspectele tehnice prezentate au un grad ridicat de complexitate şi dificultate sau răspunsul nu se regăseşte, în mod explicit, în bazele de date specifice activităţii de asistenţă ale ANAF sau în reglementările legale, contribuabilul/plătitorul este îndrumat să solicite îndrumare şi asistenţă prin celelalte modalităţi prevăzute în prezenta procedură.
(2)În cazul în care în timpul convorbirii telefonice se constată că pentru îndeplinirea obligaţiei fiscale contribuabilul/plătitorul are nevoie de asistenţă în vederea accesării unor servicii disponibile pe site-ul ANAF, acesta este îndrumat să contacteze call center-ul prin intermediul serviciului de chat disponibil pe site-ul ANAF. În acest sens contribuabilul/plătitorul completează datele de identificare solicitate de acest serviciu.
(3)În situaţia în care contribuabilul/plătitorul solicită prin intermediul serviciului de chat alte informaţii decât cele de la alin. (2), acesta este îndrumat să solicite îndrumare şi asistenţă prin celelalte modalităţi prevăzute în prezenta procedură.