Art. 14. - Art. 14 - Procedura din 2020 ŞI CRITERII de evaluare a activităţilor de educaţie medicală continuă, precum şi criteriile şi normele de acreditare, respectiv creditare a furnizorilor şi formelor de educaţie medicală continuă
M.Of. 1063
În vigoare Versiune de la: 9 Septembrie 2024
Art. 14
(1)În vederea acreditării de către CFZRO, furnizorii de EMC vor depune la Comisia pentru avizare profesională documentele prevăzute la alin. (2) sau (3), după caz.
(2)Pentru furnizorii prevăzuţi la art. 9 alin. (2) lit. d) şi e), documentele solicitate sunt:
a)cerere-tip de acreditare/reacreditare, prevăzută în anexa nr. 1;
b)documente ale furnizorului, respectiv:
(i)actul constitutiv/statutul/actul de înfiinţare, cu ultimele modificări înregistrate la oficiul registrului comerţului, respectiv în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor, precum şi încheierea prin care s-a dispus înregistrarea modificării, după caz, în copie;
(ii)certificatul de înregistrare/înmatriculare, respectiv sentinţa/încheierea judecătorească de înfiinţare, după caz, în copie;
c)certificatul constatator emis de oficiul registrului comerţului, respectiv extras din Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor, după caz, în copie, care cuprinde ultimele modificări şi actualizări înregistrate;
d)certificat de atestare fiscală, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului, în copie;
e)documentul prin care a fost desemnată o persoană să reprezinte societatea/entitatea juridică/organizaţia în relaţia cu CFZRO, în original;
f)dovada că furnizorul are o experienţă de minimum un an în organizarea şi derularea a cel puţin două programe de formare/dezvoltare profesională continuă/educaţie medicală continuă (de exemplu, facturi eliberate participanţilor, contracte de prestări servicii, de colaborare, programa/curriculumul formei de EMC, diplome eliberate participanţilor);
g)dovada achitării taxei de acreditare.
(3)Pentru furnizorii prevăzuţi la art. 9 alin. (2) lit. f) documentele solicitate sunt:
a)cerere-tip de acreditare/reacreditare, prevăzută în anexa nr. 1;
b)certificat de înregistrare fiscală şi certificat de atestare fiscală, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului, în copie;
c)dovada că PFA/PFI are o experienţă de minimum un an în organizarea şi derularea a cel puţin două programe de formare/dezvoltare profesională continuă/educaţie medicală continuă (de exemplu, facturi eliberate participanţilor, contracte de prestări servicii, de colaborare, programa/curriculumul formei de EMC, diplome eliberate participanţilor);
d)dovada achitării taxei de acreditare.
(4)Documentele depuse în copie vor purta menţiunea "conform cu originalul", numele în clar şi semnătura solicitantului/persoanei desemnate.
(5)Documentele care nu sunt în limba română vor fi însoţite de traducerea autorizată. Prin excepţie, în anumite situaţii, Comisia pentru avizare profesională poate decide traducerea în limba română numai a unor documente sau numai a unor părţi din acestea.