Art. 2. - Art. 2: Depunerea solicitării în vederea emiterii licenţei de operare pentru organizaţiile colective, precum şi pentru aprobarea planului de operare pentru producătorii individuali - Procedura din 2011 ŞI CRITERIILE de evaluare şi autorizare a organizaţiilor colective şi de evaluare şi aprobare a planului de operare pentru producătorii care îşi îndeplinesc în mod individual obligaţiile privind gestionarea deşeurilor de baterii şi acumulatori, precum şi componenţa şi atribuţiile comisiei de evaluare şi autorizare

M.Of. 24

În vigoare
Versiune de la: 4 Septembrie 2012
Art. 2: Depunerea solicitării în vederea emiterii licenţei de operare pentru organizaţiile colective, precum şi pentru aprobarea planului de operare pentru producătorii individuali
(1)În cazul organizaţiilor colective, dosarul de autorizare trebuie să cuprindă următoarele documente:
a)cerere-tip de acordare a licenţei de operare, conform anexei nr. 1;
b)actul constitutiv al persoanei juridice, în copie conformă cu originalul;
c)o copie conformă cu originalul a certificatului de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului sau, după caz, o copie conformă cu originalul a certificatului de înregistrare în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor de la judecătoria în a cărei circumscripţie se află filiala asociaţiei ori fundaţiei în cauză;
d)dovada achitării tarifului potrivit prevederilor art. 6 din ordin;
e)certificatul constatator eliberat de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, în original, eliberat cu maximum 15 zile calendaristice înainte de depunerea documentaţiei;
f)planul de operare pentru perioada de valabilitate a licenţei de operare. Acesta va conţine cel puţin elementele menţionate în anexa nr. 4, precum şi oricare alte documente relevante solicitate de către Comisia de evaluare şi autorizare, denumită în continuare Comisia, în condiţiile legii.
(2)În cazul producătorilor individuali, dosarul pentru aprobarea planului de operare trebuie să cuprindă următoarele documente:
a)cerere-tip, conform anexei nr. 2;
b)o copie conformă cu originalul a actului constitutiv al persoanei juridice;
c)o copie conformă cu originalul a certificatului de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului sau, după caz, o copie conformă cu originalul a certificatului de înregistrare în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor la judecătoria în a cărei circumscripţie se află filiala asociaţiei ori fundaţiei în cauză;
d)dovada achitării tarifului potrivit prevederilor art. 6 din ordin;
e)certificatul constatator eliberat de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, în original, eliberat cu maximum 15 zile calendaristice înainte de depunerea documentaţiei;
f)planul de operare elaborat pentru o perioadă de 3 ani. Planul de operare va conţine cel puţin elementele menţionate în anexa nr. 5, precum şi oricare alte documente relevante solicitate de către Comisie, în condiţiile legii.
(3)Dosarul de autorizare a organizaţiilor colective sau, după caz, dosarul pentru aprobarea planului de operare al producătorilor individuali, se transmit Secretariatului Comisiei, în 3 exemplare în format hârtie şi 3 copii în format electronic.