Art. 3. - Dosarul va cuprinde următoarele documente: - Procedura din 2007 de autorizare a unităţilor protejate

M.Of. 291

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 3 Mai 2007
Art. 3
(1)Dosarul cu documentele necesare obţinerii autorizaţiei se va depune la sediul Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap din municipiul Bucureşti, Calea Victoriei nr. 194, sectorul 1, denumită în continuare Autoritate.
(2)Dosarul va cuprinde următoarele documente:
a)cerere pentru eliberarea autorizaţiei, adresată conducătorului instituţiei;
b)copii de pe statut şi de pe actul constitutiv, legalizate;
c)copie de pe certificatul de înregistrare la registrul comerţului sau, după caz, copie legalizată de pe încheierea de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor;
d)copii de pe alte acte doveditoare privind înfiinţarea, organizarea şi exercitarea unor profesii în baza unor legi speciale;
e)un tabel cu structura şi numărul personalului, din care să rezulte procentul de persoane cu handicap încadrate cu contract individual de muncă din numărul total al angajaţilor; în tabel se va menţiona data întocmirii;
f)precizări referitoare la activităţile/produsele/serviciile pe care le oferă entitatea care a solicitat autorizarea de funcţionare ca unitate protejată;
g)copii de pe contractele individuale de muncă ale persoanelor cu handicap;
h)copii de pe certificatele de încadrare într-o categorie de persoane cu handicap ale persoanelor cu handicap angajate, respectiv autorizate, în termen de valabilitate;
i)copie de pe autorizaţia de funcţionare vizată anual - pentru asociaţiile familiale sau pentru persoanele cu handicap care desfăşoară activităţi economice independente.