Art. 21. - Art. 21 - Ordonanță de urgență 59/2000 privind Statutul personalului silvic

M.Of. 238

În vigoare
Versiune de la: 21 Noiembrie 2025
Art. 21
(1)Angajatorul are obligaţia ca, în prima lună a fiecărui an, să evalueze activitatea pe care a desfăşurat-o personalul silvic în anul precedent, întocmind în acest sens un document de evaluare specific fiecărei categorii de personal prevăzut la art. 4 alin. (1) lit. b) şi c).
(2)Evaluarea anuală a activităţii personalului silvic angajat cu contract individual de muncă se realizează în baza următoarelor criterii:
a)modul de îndeplinire a sarcinilor, îndatoririlor şi responsabilităţilor înscrise în fişa postului;
b)nivelul cunoştinţelor şi deprinderilor specifice, raportat la cerinţele postului;
c)aptitudinile personale şi respectarea normelor de etică şi deontologie profesională;
d)aptitudinile organizatorice sau capacităţile manageriale, exclusiv pentru personalul care ocupă funţii de conducere.
(3)Pentru fiecare dintre criteriile prevăzute la alin. (2), angajatorul stabileşte în fişa de evaluare indicatorii de performanţă şi punctajele aferente fiecărui indicator.
(4)În funcţie de punctajul general obţinut, angajatorul stabileşte următoarele calificative: «foarte bine», «bine», «satisfăcător», «nesatisfăcător».
(5)Punctajul acordat fiecărui indicator de evaluare, punctajul general, constatările şi concluziile evaluării şi calificativul se consemnează în documentul de evaluare a activităţii.
(6)Personalul silvic nemulţumit de evaluarea anuală poate face contestaţie în termen de 10 zile de la data luării la cunoştinţă, sub semnătură. Contestaţia va fi soluţionată în termen de 30 de zile de la înregistrare de către organul ierarhic superior celui care a aprobat rezultatul evaluării anuale.
(7)Personalul silvic nemulţumit de răspunsul la contestaţie se poate adresa instanţelor judecătoreşti competente, conform legii.