Art. 313. - Art. 313: Conţinutul documentaţiei de atribuire - Ordonanță de urgență 57/2019 privind Codul administrativ
M.Of. 555
În vigoare Versiune de la: 22 Noiembrie 2025
Art. 313: Conţinutul documentaţiei de atribuire
(1)Documentaţia de atribuire trebuie să cuprindă cel puţin următoarele elemente:
a)informaţii generale privind concedentul, precum: numele/denumirea, codul numeric personal/codul de identificare fiscală/altă formă de înregistrare, adresa/sediul, datele de contact, persoana de contact;
b)instrucţiuni privind organizarea şi desfăşurarea procedurii de concesionare;
c)caietul de sarcini;
d)instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a ofertelor;
e)informaţii detaliate şi complete privind criteriile de atribuire aplicate pentru stabilirea ofertei câştigătoare, precum şi ponderea lor;
f)instrucţiuni privind modul de utilizare a căilor de atac;
g)informaţii referitoare la clauzele contractuale obligatorii.
(2)În cazul în care concedentul solicită garanţii, acesta trebuie să precizeze în documentaţia de atribuire natura şi cuantumul lor.
Documente corelate
Dacă doriți să acces la toate documente corelate, autentifică-te în Sintact. Nu ai un cont Sintact? Cere un cont demo »
Jurisprudenţă numărul de obiecte din listă: (9)
Hotarari judecătoresti numărul de obiecte din listă: (9)
- Sentinta nr. RJ 864ee83g8/2023 din 27-feb-2023, Curtea de Apel Galati, anulare act administrativ (Contencios administrativ si fiscal)
- Sentinta nr. 1078/2021 din 30-dec-2021, Tribunalul Neamt, anulare act administrativ (Contencios administrativ si fiscal)
- Sentinta nr. 371/2021 din 15-sept-2021, Tribunalul Giurgiu, anulare act emis de autoritati publice locale (Contencios administrativ si fiscal)