Art. 24. - Ordonanță de urgență 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă
M.Of. 361
În vigoare Versiune de la: 25 Octombrie 2025
Art. 24
Comitetele locale au următoarele atribuţii principale:
a)informează prin centrul operaţional judeţean, respectiv al municipiului Bucureşti, privind stările potenţial generatoare de situaţii de urgenţă şi iminenţa ameninţării acestora;
b)evaluează situaţiile de urgenţă produse pe teritoriul unităţii administrativ-teritoriale, stabilesc măsuri şi acţiuni specifice pentru gestionarea acestora şi urmăresc îndeplinirea lor;
c)[textul din Art. 24, litera C. din capitolul III a fost abrogat la 14-mai-2020 de Art. II, punctul 18. din Ordonanta urgenta 68/2020]
d)analizează şi avizează planul local pentru asigurarea resurselor umane, materiale şi financiare necesare gestionării situaţiei de urgenţă;
e)informează comitetul judeţean şi consiliul local asupra activităţii desfăşurate;
f)îndeplinesc orice alte atribuţii şi sarcini stabilite de lege sau de organismele şi organele abilitate.
Documente corelate
Dacă doriți să acces la toate documente corelate, autentifică-te în Sintact. Nu ai un cont Sintact? Cere un cont demo »
Jurisprudenţă numărul de obiecte din listă: (45)
Hotarari judecătoresti numărul de obiecte din listă: (45)
- Sentinta nr. RJ 9833e5658/2022 din 07-mar-2022, Judecatoria Buhusi, plangere contraventionala (Civil)
- Sentinta nr. RJ g899383d2/2022 din 17-feb-2022, Curtea de Apel Cluj, anulare acte administrativ cu caracter normativ (Contencios administrativ si fiscal)
- Sentinta nr. 68/2022 din 20-ian-2022, Curtea de Apel Bucuresti, anulare act administrativ (Contencios administrativ si fiscal)