Art. 7. - Serviciile publice comunitare judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, îndeplinesc următoarele atribuţii principale: - Ordonanta 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor
M.Of. 544
În vigoare Versiune de la: 3 Februarie 2023
Art. 7
(1)Serviciile publice comunitare judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, îndeplinesc următoarele atribuţii principale:
a)[textul din Art. 7, alin. (1), litera A. din capitolul II a fost abrogat la 01-iul-2010 de Art. II, punctul 4. din Legea 243/2009]
a1)furnizează, în cadrul Sistemului naţional informatic de evidenţă a populaţiei, date necesare pentru actualizarea Registrului permanent de evidenţă a populaţiei;
a2)utilizează şi valorifică Registrul naţional de evidenţă a persoanelor;
c)coordonează şi controlează modul de gestionare şi de întocmire a registrelor de stare civilă;
d)asigură emiterea certificatelor de stare civilă, a cărţilor de identitate şi a cărţilor de alegător;
d1)aprovizionează serviciile publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor cu imprimatele necesare activităţii de evidenţă a persoanelor şi stare civilă, distribuite de Direcţia generală;
a)[textul din Art. 7, alin. (1), litera A. din capitolul II a fost abrogat la 01-iul-2010 de Art. II, punctul 4. din Legea 243/2009]
a1)furnizează, în cadrul Sistemului naţional informatic de evidenţă a populaţiei, date necesare pentru actualizarea Registrului permanent de evidenţă a populaţiei;
a2)utilizează şi valorifică Registrul naţional de evidenţă a persoanelor;b)coordonează şi controlează metodologic activitatea serviciilor publice comunitare locale;
c)coordonează şi controlează modul de gestionare şi de întocmire a registrelor de stare civilă;
d)asigură emiterea certificatelor de stare civilă, a cărţilor de identitate şi a cărţilor de alegător;
d1)aprovizionează serviciile publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor cu imprimatele necesare activităţii de evidenţă a persoanelor şi stare civilă, distribuite de Direcţia generală;e)monitorizează şi controlează modul de respectare a prevederilor legale în domeniul asigurării protecţiei datelor referitoare la persoană;
f)gestionează resursele materiale şi de dotare necesare activităţii proprii;
g)ţin evidenţa şi păstrează registrele de stare civilă, exemplarul 2, şi efectuează menţiuni pe acestea, conform comunicărilor primite.
Documente corelate
Dacă doriți să acces la toate documente corelate, autentifică-te în Sintact. Nu ai un cont Sintact? Cere un cont demo »
Jurisprudenţă numărul de obiecte din listă: (55)
Hotarari judecătoresti numărul de obiecte din listă: (55)
- Sentinta nr. RJ 73d95227g/2025 din 24-oct-2025, Tribunalul Constanta, anulare act administrativ (Contencios administrativ si fiscal)
- Decizie nr. RJ 394669de7/2022 din 23-feb-2022, Curtea de Apel Bucuresti, exequator(recunoasterea inscrisurilor si hotararilor straine) (Minori si familie)
- Decizie nr. RJ ee4g2eg96/2022 din 26-ian-2022, Tribunalul Arges, obligatie de a face (Civil)