Art. 13. - Ordonanta 21/1992 privind protecţia consumatorilor*) - Republicare
M.Of. 208
În vigoare Versiune de la: 11 Noiembrie 2023
Art. 13
(1)Remedierea deficienţelor apărute la produse sau servicii ori înlocuirea produselor care nu corespund în cadrul termenului de garanţie sau de valabilitate şi care nu sunt imputabile consumatorului se face în termen de maximum 15 zile din momentul când operatorul economic a luat la cunoştinţă de deficienţele respective.
(2)În cazul unor vicii ascunse, termenul maxim stabilit la alin. (1) curge de la data finalizării expertizei tehnice efectuate de un organism tehnic neutru.
(1)Remedierea deficienţelor apărute la produse sau servicii ori înlocuirea produselor care nu corespund în cadrul termenului de garanţie sau de valabilitate şi care nu sunt imputabile consumatorului se face în termen de maximum 15 zile din momentul când operatorul economic a luat la cunoştinţă de deficienţele respective.
(2)În cazul unor vicii ascunse, termenul maxim stabilit la alin. (1) curge de la data finalizării expertizei tehnice efectuate de un organism tehnic neutru.Documente corelate
Dacă doriți să acces la toate documente corelate, autentifică-te în Sintact. Nu ai un cont Sintact? Cere un cont demo »
Acte numărul de obiecte din listă: (1)
Influenţat de numărul de obiecte din listă: (1)
Jurisprudenţă numărul de obiecte din listă: (587)
Hotarari judecătoresti numărul de obiecte din listă: (587)
- Sentinta nr. RJ ee789664d/2024 din 26-feb-2024, Judecatoria Pascani, plangere contraventionala (Civil)
- Decizie nr. RJ 989378ge9/2023 din 11-apr-2023, Tribunalul Mehedinti, anulare proces verbal de contraventie (Contencios administrativ si fiscal)
- Sentinta nr. RJ 723658e7d/2023 din 16-mar-2023, Judecatoria Baia Mare, plangere contraventionala (Civil)