Art. i. - La punctul III "În domeniul serviciilor medicale" al articolului 16 "Atribuţii generale" se înlocuiesc următoarele sintagme: - Ordinul 885/2007 pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului sănătăţii publice nr. 880/2006 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a autorităţilor de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, şi a structurii organizatorice a acestor autorităţi

M.Of. 345

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 22 Mai 2007
Art. I
- Anexa nr. 1 "Regulamentul de organizare şi funcţionare a autorităţilor de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti" la Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 880/2006 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a autorităţilor de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, şi a structurii organizatorice a acestor autorităţi, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 656 din 28 iulie 2006, cu modificările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
1.La punctul III "În domeniul serviciilor medicale" al articolului 16 "Atribuţii generale" se înlocuiesc următoarele sintagme:
a)"2. Compartimentul asistenţă medicală ambulatorie" se înlocuieşte cu "2. Serviciul/Biroul/Compartimentul asistenţă medicală ambulatorie";
b)"3. Compartimentul de asistenţă medicală de urgenţă prespitalicească şi spitalicească" se înlocuieşte cu "3. Serviciul/Biroul/Compartimentul de asistenţă medicală de urgenţă prespitalicească şi spitalicească";
c)"4. Compartimentul de asistenţă materno-infantilă" se înlocuieşte cu "4. Serviciul/Biroul/Compartimentul de asistenţă materno-infantilă".
2.După punctul V "În domeniul administrativ, aprovizionare, întreţinere, investiţii" al articolului 16 "Atribuţii generale" se introduce un nou punct, punctul VI, cu următorul cuprins:
"VI. În domeniul achiziţiilor publice
Serviciul/Biroul/Compartimentul de achiziţii publice:
a) elaborează programul anual al achiziţiilor publice, pe baza necesităţilor şi priorităţilor comunicate de celelalte compartimente din cadrul autorităţii contractante;
b) elaborează sau, după caz, coordonează activitatea de elaborare a documentaţiei de atribuire ori, în cazul organizării unui concurs de soluţii, a documentaţiei de concurs;
c) îndeplineşte obligaţiile referitoare la publicitate, conform legislaţiei în vigoare;
d) aplică şi finalizează procedurile de atribuire;
e) constituie şi păstrează dosarul achiziţiei publice."