Art. 5. - În situaţia în care revocarea certificatului digital se solicită de o persoană diferită de persoana pentru care acesta a fost eliberat, cererea pentru revocarea certificatului digital se depune în format hârtie, semnat şi ştampilat, de către contribuabil, conform legii, la organul fiscal competent pentru administrarea contribuabilului. Cererea va fi însoţită de următoarele documente: - Ordinul 858/2008 privind depunerea declaraţiilor fiscale prin mijloace electronice de transmitere la distanţă

M.Of. 242

În vigoare
Versiune de la: 7 Mai 2009
Art. 5
(1)Certificatul digital emis de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală este valabil pe o perioadă de un an.
(2)Revocarea certificatului digital se solicită de titularul acestuia prin completarea şi transmiterea formularului 141 "Cerere pentru revocarea certificatului digital", aflat pe site-ul Ministerului Economiei şi Finanţelor, portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Cererea pentru revocarea certificatului digital se transmite prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, prin funcţionalităţile puse la dispoziţie de serviciul "Depunere declaraţii on-line".
(3)Modelul şi conţinutul formularului 141 "Cerere pentru revocarea certificatului digital" sunt prevăzute în anexa nr. 2.
(4)În situaţia în care revocarea certificatului digital se solicită de o persoană diferită de persoana pentru care acesta a fost eliberat, cererea pentru revocarea certificatului digital se depune în format hârtie, semnat şi ştampilat, de către contribuabil, conform legii, la organul fiscal competent pentru administrarea contribuabilului. Cererea va fi însoţită de următoarele documente:
- documentul de identitate a persoanei care solicită revocarea certificatului digital, în original şi în copie;
- documentul eliberat de contribuabil, din care rezultă dreptul persoanei solicitante de a revoca certificatul digital.