Art. 8. - Ordinul 841/2015 privind aprobarea modelului, conţinutului şi a normelor tehnice de utilizare şi completare a formularelor specifice destinate utilizării în activitatea vamală

M.Of. 390

În vigoare
Versiune de la: 11 Mai 2017
Art. 8
(1)Registrul de evidenţă a documentelor vamale, întocmite în procedura manuală, pe suport hârtie se numerotează înainte de a fi dat în uz, pe fiecare filă imprimată, în colţul din dreapta sus.
(2)Pe versoul ultimei file a registrului se întocmeşte un proces-verbal cu următorul text: "Subsemnaţii ......., şeful biroului vamal ....... şi ....... (numele şi funcţia lucrătorului vamal), am procedat la numerotarea registrului, care conţine ....... file (în cifre şi litere)." Procesul-verbal se semnează şi se datează de către şeful biroului vamal.
(3)În cazul în care se constată pagini imprimate necorespunzător se fac menţiuni despre aceasta în procesul-verbal menţionat la alin. (2).
(4)Paginile din registru care prezintă defecte de tipărire de la imprimare şi sunt neutilizabile se anulează fără a fi detaşate din registre. Anularea se face prin barare în diagonală sau în forma literei Z şi înscrierea cuvântului "ANULAT" indicându-se motivul. Paginile astfel anulate se vizează de către şeful biroului vamal.