Art. 47. - Ordinul 5805/2016 privind aprobarea metodologiei pentru evaluarea şi intervenţia integrată în vederea încadrării copiilor cu dizabilităţi în grad de handicap, a orientării şcolare şi profesionale a copiilor cu cerinţe educaţionale speciale, precum şi în vederea abilitării şi reabilitării copiilor cu dizabilităţi şi/sau cerinţe educaţionale speciale

M.Of. 1019

În vigoare
Versiune de la: 19 Decembrie 2016
Art. 47
(1)Rezultatele evaluării complexe în vederea încadrării în grad de handicap se consemnează în raportul de evaluare complexă, al cărui model este prezentat în anexa nr. 12.
(2)Rezultatele evaluării complexe în vederea orientării şcolare/profesionale a copiilor cu dizabilităţi şi CES/doar CES se consemnează în raportul sintetic de evaluare, al cărui model este prezentat în anexa nr. 13.
(3)Raportul sintetic de evaluare este utilizat şi pentru consemnarea concluziilor SEOSP cu privire la orientarea şcolară şi profesională a copiilor fără CES, nedeplasabili din motive medicale, propuşi pentru şcolarizare la domiciliu sau în spital.