Art. 2. - Ordinul 418/2008 pentru aprobarea Metodologiei de raportare a cazurilor şi evenimentelor la care intervin serviciile publice de ambulanţă
M.Of. 277
În vigoare
Versiune de la: 8 Mai 2014
Art. 2
(1)Pentru unităţile administrativ-teritoriale în care nu sunt organizate dispecerate integrate pentru situaţii de urgenţă, conducerea serviciilor de ambulanţă judeţene sau al municipiului Bucureşti este obligată să transmită inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă judeţene sau al municipiului Bucureşti zilnic, prin fax - în scopul certificării autenticităţii documentului - şi, în cazul în care este posibil, prin intermediul poştei electronice, între orele 5,00-5,30, informaţiile prevăzute în anexa la metodologia aprobată prin prezentul ordin.
(2)Datele cuprinse în raport fac obiectul intervalului de timp cuprins între ora 7,00 a zilei precedente şi ora 5,00 a zilei în curs.
(3)Pentru intervalul orar 5,00-7,00 din ziua în curs informaţiile se însumează în raportul aferent zilei următoare.
(4)Pentru unităţile administrativ-teritoriale în care sunt organizate dispecerate integrate pentru situaţiile de urgenţă, rapoartele se întocmesc de către personalul aflat în tura de serviciu a acestor dispecerate, în aceleaşi intervale orare prevăzute la alin. (1)-(3).