Art. 4. - Atribuţiile administratorilor e-Registrului sunt: - Ordinul 280/2006 privind aprobarea Procedurii de lucru în vederea constituirii, actualizării şi accesării Registrului electronic unic al serviciilor sociale

M.Of. 330

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 12 Aprilie 2006
Art. 4
(1)În cadrul Direcţiei generale politici asistenţă socială se nominalizează două persoane pentru administrarea e-Registrului, denumite în continuare administratori e-Registru.
(2)Atribuţiile administratorilor e-Registrului sunt:
a)monitorizarea şi evaluarea datelor introduse în e-Registru;
b)asigurarea bunei funcţionări a aplicaţiei informatice;
c)coordonarea activităţii de actualizare şi accesare a e-Registrului;
d)acordarea avizului asupra realizării unor operaţii ce revin direcţiilor de muncă, solidaritate socială şi familie judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, denumite în continuare direcţii teritoriale, cum ar fi ştergerea datelor, furnizarea informaţiilor şi altele asemenea;
e)prelucrarea datelor din e-Registru şi întocmirea de rapoarte în conformitate cu solicitările departamentului de specialitate;
f)colaborarea permanentă cu Direcţia strategie şi sinteze din cadrul Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei pentru funcţionarea e-Registrului din punct de vedere tehnic.