Ordinul 258/2003 privind aprobarea criteriilor specifice de acordare a statutului de utilitate publică asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor care desfăşoară activităţi din sfera de competenţă a Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, a listei documentelor solicitate acestora în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publică şi a formularului raportului de activitate pe ultimii 3 ani al acestora

M.Of. 811

În vigoare
Versiune de la: 18 Noiembrie 2003
Ordinul 258/2003 privind aprobarea criteriilor specifice de acordare a statutului de utilitate publică asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor care desfăşoară activităţi din sfera de competenţă a Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, a listei documentelor solicitate acestora în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publică şi a formularului raportului de activitate pe ultimii 3 ani al acestora
Dată act: 11-nov-2003
Emitent: Agentia pentru Intreprinderi Mici si Mijocii si Cooperatie
Având în vedere prevederile art. 17 alin. (2) lit. d), art. 401 şi ale art. 51 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, cu modificările şi completările ulterioare,
în baza prevederilor art. IV din Ordonanţa Guvernului nr. 37/2003 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii,
în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie,
preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie emite prezentul ordin.
Art. 1
Se aprobă criteriile specifice de acordare a statutului de utilitate publică asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor care desfăşoară activităţi din sfera de competenţă a Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, prevăzute în anexa nr. 1.
Art. 2
Se aprobă lista documentelor solicitate asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor menţionate la art. 1, în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publică, prevăzută în anexa nr. 2.
Art. 3
Se aprobă formularul raportului de activitate pe ultimii 3 ani al asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei menţionate la art. 1, care solicită acordarea statutului de utilitate publică, prevăzut în anexa nr. 3.
Art. 4
(1)În termen de 5 zile de la data depunerii dosarului, Structura pentru relaţia cu mediul asociativ verifică conţinutul acestuia şi, în cazul în care dosarul nu conţine toate documentele justificative, solicită asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei menţionate la art. 1 completarea lui conform prevederilor prezentului ordin.
(2)Se înfiinţează Comisia de examinare a cererilor de acordare a statutului de utilitate publică, a cărei componenţă se va stabili prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie.
(3)În vederea recunoaşterii statutului de utilitate publică, Comisia de examinare a cererilor de acordare a statutului de utilitate publică analizează cererea şi documentaţia prezentate de asociaţia, fundaţia sau federaţia care îşi desfăşoară activitatea în sfera de competenţă a Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie şi urmăreşte respectarea cumulativă a condiţiilor prevăzute de lege şi a criteriilor specifice prevăzute în anexa nr. 1.
(4)În cazul în care se constată îndeplinirea condiţiilor şi criteriilor prevăzute la alin. (1), în termen de cel mult 60 de zile de la primirea cererii, Structura pentru relaţia cu mediul asociativ înaintează preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie propunerea pentru recunoaşterea statutului de utilitate publică şi întocmeşte proiectul de hotărâre a Guvernului privind recunoaşterea ca fiind de utilitate publică, pe care îl supune avizului compartimentului juridic.
(5)În cazul în care se constată neîndeplinirea condiţiilor legale şi a criteriilor specifice, se va transmite persoanelor solicitante un răspuns motivat, în termen de 30 de zile de la data luării deciziei.
Art. 5
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 6
La intrarea în vigoare a prezentului ordin se abrogă art. 3 din Ordinul ministrului pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi cooperaţie nr. 75/2003 şi art. 12-22 din anexa la acelaşi ordin.
Art. 7
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie,

Eugen Ovidiu Chirovici

ANEXA Nr. 1:Criterii specifice de acordare a statutului de utilitate publică
În conformitate cu prevederile art. 38 din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii modificată şi completată prin Ordonanţa Guvernului nr. 37/2003, o asociaţie, o fundaţie sau o federaţie poate fi recunoscută ca fiind de utilitate publică dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:
a)activitatea acesteia se desfăşoară în interes general sau comunitar, după caz

Criterii

Documente care se analizează

Îndeplinirea criteriului

(se notează DA sau NU)

1. Activitatea de interes public general şi/sau comunitar se desfăşoară în sfera de competenţă a ANIMMC, conform atribuţiilor prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 753/2003

Statutul, actul constitutiv, pct. 2 din Raportul de activitate

 

2. Asociaţia, fundaţia sau federaţia solicitantă să fi dedicat cel puţin 70 % din totalul activităţilor sale exclusiv sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii, comerţului interior sau cooperaţiei

Raport de activitate

 

3. Nu desfăşoară activităţi angajate politic în mod partizan, inclusiv acelea de sprijinire sau promovare a unor partide sau alianţe politice sau electorale, candidaţi în alegeri sau persoane care ocupă funcţii de demnitate publică

Idem

 

4. Durata de funcţionare, conform statutului, permite desfăşurarea pe durată nedeterminată a unor activităţi de interes general şi/sau comunitar

Statut, act constitutiv

 

5. Afilierea la alte organizaţii de profil

Pct. 3.8, 3.9

 
b)funcţionează de cel puţin 3 ani anterior datei depunerii cererii privind recunoaşterea statutului de utilitate publică şi a realizat majoritatea obiectivelor stabilite

Criterii

Indicatorii de realizare a criteriului

Documente care se analizează

Realizarea indicatorului

(se notează DA sau NU)

Îndeplinire a criteriului

(se notează DA sau NU)

1. Asociaţia sau fundaţia face dovada bunei desfăşurări a activităţii organelor de conducere, administrare şi control, în conformitate cu prevederile statutare şi regulamentul intern de funcţionare

a) Definirea clară a organelor de conducere, administrare şi control

Statut, organigramă, pct. 3.1. din raportul de activitate

  

b) Existenţa rapoartelor, proceselor verbale, etc., care atestă funcţionarea organelor de conducere, administrare şi control

Pct. 3.2. din raportul de activitate, copii după documente

  

c) În statut sau în regulamentul intern de funcţionare există prevederi referitoare la soluţionarea conflictelor de interes apărute în activitatea asociaţiei/fundaţiei

Statut, regulament intern de funcţionare

  

d) Existenţa de personal angajat permanent

Pct. 3.1., 3.3 din raportul de activitate

  

2. Asociaţia/fundaţia/federaţia face dovada funcţionării în conformitate cu legislaţia în vigoare

a) Depunerea formularelor situaţiilor financiare anuale la administraţia financiară din raza teritorială în care asociaţia/fundaţia/federaţia îşi are sediul

Copii după formularele situaţiilor anuale depuse

  

b) Plata impozitelor, taxelor, contribuţiilor şi a altor venituri bugetare datorate bugetului de stat

Certificatele constatatoare privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plată a impozitelor şi taxelor către stat, inclusiv a celor locale, precum şi a contribuţiilor pentru asigurările sociale de stat, asigurările sociale de sănătate, asigurările de şomaj

  

c) Personalul este încadrat în conformitate cu legislaţia în vigoare

Pct. 3.3 din raportul de activitate şi certificate constatatoare privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plată a impozitelor şi taxelor către stat, inclusiv a celor locale, precum şi a contribuţiilor pentru asigurările sociale de stat, asigurările sociale de sănătate, asigurările de şomaj

  

d) Are autorizaţii necesare în vederea desfăşurării activităţilor statutare

Autorizaţiile administrative conforme cu legislaţia în vigoare şi/sau acordurilor necesare desfăşurării activităţilor, copii după documente

  

3. Asociaţia/fundaţia/federaţia dispune de resurse financiare, materiale şi umane adecvate funcţionării organizaţiei

a) Dispune de un sediu adecvat şi de dotări destinate în exclusivitate realizării activităţilor de interes general şi/sau comunitar

Pct. 1 din raportul de activitate, copie după document

  

b) A dezvoltat în teritoriu filiale sau puncte de lucru adecvate realizării de activităţi de interes general sau comunitar (în cazul asociaţiilor şi fundaţiilor care desfăşoară activităţi de interes general)

Pct. 3.7 şi Fişa activităţilor din raportul de activitate

  

c) Resursele financiare de care dispun permit realizarea activităţilor de interes general şi/sau comunitar

Pct. 4 din raportul de activitate, copii după documentele contabile

  

d) Personalul are pregătire profesională şi experienţă în domeniul de activitate

Pct. 3.3, 3.4. din raportul de activitate

  

4. Asociaţia, fundaţia sau federaţia face dovada unei bune comunicări şi colaborări cu beneficiarii serviciilor, alte organizaţii neguvernamentale şi instituţii publice

a) Publicaţii, edituri, tipărituri, alte mijloace de informare

Fişa activităţilor

  

b) Colaborează cu alte organizaţii neguvernamentale, instituţii publice etc. în vederea dezvoltării de activităţii comune şi/sau finanţării acestor activităţi

Documente care atestă parteneriatul cu alte asociaţii, fundaţii, instituţii publice etc. din raportul de activitate

  

5. Obiectivele de interes general şi/sau comunitar realizate au fost semnificative în raport cu obiectivele de aceeaşi natură stabilite prin actul constitutiv sau statut

a) A realizat mai mult de jumătate din numărul obiectivelor de interes general şi/sau comunitar stabilite prin actul constitutiv sau statut

Pct. 2 pct. 3.5., Fişa activităţilor din raportul de activitate

  

b) Obiectivele realizate sunt de interes general sau comunitar în ceea ce priveşte sprijinirea IMM, comerţului interior sau a sectorului cooperatist

Pct. 2 pct. 3.5., Fişa activităţilor din raportul de activitate

  

6. Activităţile de interes general şi/sau comunitar realizate sunt de utilitate publică, respectiv scopurile vizate sunt benefice întreprinderilor mici şi mijlocii sau sectorului cooperatist

În domenii de interes general şi/sau comunitar, activităţile desfăşurate au condus la rezultate reale şi benefice pentru beneficiari.

Fişa activităţilor, alte dovezi

  
c)a desfăşurat activitate anterioară semnificativă, prin derularea unor programe ori proiecte specifice scopului său, însoţite de situaţiile financiare anuale şi bugetele de venituri şi cheltuieli pe ultimii 3 ani anteriori datei depunerii cererii privind recunoaşterea statutului de utilitate publică.

Criterii

Indicatorii de realizare a criteriului

Documente care se analizează

Realizarea indicatorului

(se notează DA sau NU)

Îndeplinire a criteriului

(se notează DA sau NU)

1. Experienţa

a) O experienţă de minimum 3 ani în unul sau mai multe dintre domeniile de sprijinire a sectorului IMM, comerţului interior sau sectorului cooperatist: consultanţă, servicii de instruire, servicii de informare, reprezentarea intereselor, ş.a.

Statut, pct. 2 şi Fişa activităţilor din raportul de activitate

  

b) Experienţa de colaborare, parteneriat cu autorităţile publice, cu alte organizaţii guvernamentale din ţară şi din străinătate

Fişa activităţilor din raportul de activitate

  

2. Activităţile desfăşurate anterior au fost adecvate îndeplinirii obiectivelor statutare

a) Activităţile desfăşurate au condus la îndeplinirea obiectivelor de interes general şi/sau comunitar prevăzut în statut

Statut, pct. 2 şi Fişa activităţilor din raportul de activitate

  

b) A dezvoltat, în ultimii 3 ani de activitate, cel puţin 3 programe majore la nivelul asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei cu impact regional/local, pentru sprijinirea IMM, comerţului interior sau sectorului cooperatist în domeniile: inovare, transfer de tehnologie şi know-how, dezvoltarea de incubatoare de afaceri, centre de inovare, promovarea produselor şi serviciilor pe pieţe externe, susţinerea dezvoltării culturii antreprenoriale, promovarea tehnicilor şi tehnologiilor (inclusiv comerţ electronic), dezvoltarea sectorului cooperatist

Statut, pct. 2 şi Fişa activităţilor din raportul de activitate

  

3. Dezvoltă programe, proiecte specifice

a) Dezvoltă şi îmbunătăţeşte, prin proiecte specifice activităţilor de interes general şi/sau comunitar, serviciile specializate prin care se asigură:

- accesul la informaţii privind cadrul legislativ cu impact asupra IMM, comerţului interior sau organizaţiilor cooperatiste, participarea activă la îmbunătăţirea şi simplificarea cadrului legislativ,

- susţinerea accesului la finanţare, respectiv la programe specifice,

- promovarea pe pieţe externe, în domeniul specific,

- instruirea şi pregătirea managerilor şi angajaţilor în domeniul specific.

Pct. 3.5. şi Fişa activităţilor din raportul de activitate

  

b) Numărul beneficiarilor serviciilor nu s-a diminuat cu mai mult de 10% faţă de anul precedent

Pct. 3.5. şi Fişa activităţilor din raportul de activitate

  

4. Sustenabilitatea activităţilor, serviciilor, din punct de vedere tehnic, patrimonial, al suportului grupului de beneficiari

a) Utilizează resurse umane adecvate activităţilor desfăşurate:

- personal calificat în specialitate,

- personal angajat cu normă întreagă,

- dezvoltă politici de formare şi dezvoltare a personalului şi a voluntarilor

Pct. 3.3. şi Fişa activităţilor din raportul de activitate.

  

b) Are capacitatea de autofinanţare a serviciilor dezvoltate de cel puţin 10 % din costul total al acestora

Pct. 4 şi Fişa activităţilor din raportul de activitate

  

c) Are capacitatea de atrage mai multe surse de finanţare

Pct. 4 şi Fişa activităţilor din raportul de activitate

  

d) Dispune de dotările materiale adecvate desfăşurării serviciilor

Pct. 4 şi Fişa activităţilor din raportul de activitate

  

e) Există rezultate ale serviciilor

Fişa activităţilor

  

5. Situaţiile financiare anuale şi bugetele de venituri şi cheltuieli reflectă desfăşurarea activităţilor de interes general sau comunitar

a) Concordanţa între prevederile bugetului de venituri şi cheltuieli şi datele reflectate în situaţiile financiare anuale

Pct. 4 din raportul de activitate, bugetul de venituri şi cheltuieli şi situaţiile financiare anuale

  

b) Cheltuieli adecvate activităţilor desfăşurate

Pct. 4 şi fişa activităţilor din raportul de activitate, bugetul de venituri şi cheltuieli şi situaţiile financiare anuale

  

c) Cheltuieli în concordanţă cu veniturile obţinute

Pct. 4 din raportul de activitate, bugetul de venituri şi cheltuieli şi situaţiile financiare anuale

  
d)valoarea activului patrimonial pe fiecare din cei 3 ani anteriori este cel puţin egală cu valoarea patrimoniului iniţial

Criteriul

Documente care se analizează

Îndeplinirea indicatorului

Valoarea activului patrimonial pe fiecare din cei trei ani anteriori nu a scăzut sub valoarea patrimoniului iniţial

Pct. 4 din raportul de activitate, bugetul de venituri şi cheltuieli şi situaţiile financiare anuale

 

Domenii de activitate*)

Criterii

Îndeplinirea criteriului

(se notează cu DA sau NU)

 

1. Obiectivele principale ale programelor/proiectelor derulate (se notează îndeplinirea unuia dintre următoarele caractere):

Caracterul novator

 
 

Caracterul realist

 
 

Caracterul complementar

 
 

2. Motivarea programelor/proiectelor derulate

  
 

3. Grupul-ţintă/beneficiari ai programelor/proiectelor derulate:

  
 

4. Impactul programului/proiectului derulat

  
 

5. Parteneri şi personal-cheie

Coordonator de program

 
 

Alţi membri-cheie

 
 

6. Bugetul estimat al programului/proiectului

Surse de finanţare proprii

 
 

Surse de finanţare atrase

 
*) Se completează conform prevederilor pct. 2 din formularul Raportului de activitate pe ultimii 3 ani ai asociaţiei/fundaţiei/federaţiei care solicită acordarea statutului de utilitate publică.
**) Pentru a se propune recunoaşterea ca fiind de utilitate publică este necesară îndeplinirea tuturor criteriilor.
ANEXA Nr. 2:Lista documentelor solicitate asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publică
1.Raportul de activitate pe ultimii 3 ani, în conformitate cu modelul prezentat, obligatoriu în 2 exemplare dactilografiate;
2.Actul constitutiv, statutul asociaţiei/fundaţiei/federaţiei şi, după caz, actele adiţionale la acestea;
3.Dovada dobândirii personalităţii juridice şi, după caz, a înregistrării modificărilor actului constitutiv şi/sau statutului în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor sau în Registrul federaţiilor;
4.Dovada privind bonitatea asociaţiei, a fundaţiei sau a federaţiei emisă de banca la care are deschis contul;
5.Ultimul extras de cont bancar;
6.Dovada privind situaţia juridică a sediului asociaţiei, al fundaţiei sau al federaţiei şi a sediului sau sediilor unde se desfăşoară activităţile pentru care se solicită recunoaşterea;
7.Situaţiile financiare anuale depuse la administraţia financiară pe ultimii 3 ani;
8.Bugetele de venituri şi cheltuieli pe ultimii 3 ani, aprobate de organul de conducere;
9.Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plată a impozitelor şi taxelor către stat, inclusiv a celor locale, precum şi a contribuţiilor pentru asigurările sociale de stat, asigurările sociale de sănătate, asigurările de şomaj (formulare-tip eliberate de autorităţile competente);
10.Autorizaţiile administrative conforme cu legislaţia în vigoare şi/sau acordurile necesare desfăşurării activităţilor;
11.Regulamentul intern de funcţionare;
12.Raportul comisiei de cenzori, pe ultimii 3 ani;
13.Documente care atestă parteneriatul cu alte asociaţii, fundaţii, instituţii publice etc.;
14.Situaţia privind numele şi adresa persoanelor fizice, respectiv denumirea şi sediul persoanelor juridice cu care asociaţia sau fundaţia colaborează în mod frecvent în vederea realizării obiectului său de activitate pentru care solicită recunoaşterea;
15.Contractele încheiate pentru activităţile dedicate sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii sau sectorului cooperatist,
16.Situaţiile financiare anuale la data de 31 decembrie a anului precedent, înregistrate la direcţia generală finanţelor publice judeţeană, respectiv la administraţiile finanţelor publice ale sectoarelor municipiului Bucureşti,
17.Recomandări de la cel puţin 10 beneficiari ai programelor/acţiunilor asociaţiei/fundaţiei/federaţiei,
18.Documentaţia prevăzută de legislaţia specială, atunci când este cazul. (Legea patronatelor nr. 356/2001, Legea nr. 109/1996 privind organizarea şi funcţionarea cooperaţiei de consum, Decretul-lege nr. 66/1990 privind organizarea şi funcţionarea cooperaţiei meşteşugăreşti)
19.Declaraţie pe proprie răspundere a preşedintelui, sub sancţiunile prevăzute de art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, privind veridicitatea informaţiilor cuprinse în raport, a faptului că organizaţia nu a desfăşurat activităţi ilicite sau contrare ordinii publice sau bunelor moravuri şi nu are sume neachitate la scadenţă către persoane fizice sau juridice;
20.În cazul federaţiilor care solicită recunoaşterea ca fiind de utilitate publică, dovada că cel puţin două treimi din numărul asociaţiilor şi fundaţiilor care o alcătuiesc sunt de utilitate publică.
-****-
NOTĂ:
Documentele de la punctele 1, 9, 15 şi 19 se solicită în original
Documentele de la punctele 2 - 8, 10 -15 şi 20 se solicită în copie certificată.
ANEXA Nr. 3:RAPORT DE ACTIVITATE PE ULTIMII 3 ANI a asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei care solicită acordarea statutului de utilitate publică
1.Date privind asociaţia/fundaţia/federaţia
Denumirea asociaţiei/fundaţiei/federaţiei:
Denumirea abreviată (dacă este cazul):
Tipul de organizaţie: asociaţie/fundaţie/federaţie
Sediul

Adresa

Judeţul, respectiv municipiul:

Localitatea ......................

Cod:

Strada .........................

nr.

Telefon

Prefix:

Fax

 

E-mail

 

Situaţia juridică a imobilului

 
Dobândirea personalităţii juridice
- în temeiul Legii nr. 24/1924

Nr. dosar la dobândirea personalităţii juridice

 

Sentinţa civilă de dobândire a personalităţii juridice

Nr./data

Eliberată de:

Sentinţe civile care autorizează modificările actului constitutiv şi/sau statutului

Nr./data

eliberată de:

Nr./data

eliberată de:

Nr./data

eliberată de:

- în temeiul Ordonanţei nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii

Certificat de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor

Nr. ..... data ....... înscrierii în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/Registrul federaţiilor

Cod fiscal nr. ............. anul ......... eliberat de:
Cont bancar nr. ............. deschis la banca .................. Adresa băncii:
Numele persoanei/persoanelor cu drept de semnătură:

Persoane fizice/juridice la constituire

Numărul asociaţiilor/numele fondatorilor

Membri asociaţi

 

Fondator/fondatori

 
2.Sfera obiectului de activitate prevăzut în statut

SCOP (se defineşte în conformitate cu art. ........ din statut)

 

Obiective stabilite în statut

.........

De interes general, respectiv în domenii precum: dezvoltarea economică, sprijinirea înfiinţării şi dezvoltării IMM, promovarea şi sprijinirea dezvoltării sectorului cooperatist şi a celui de comerţ interior.

.........

De interes comunitar, respectiv în interesul public al unei comunităţi şi/sau grupuri de persoane fizice sau juridice care urmăresc un obiectiv comun, respectiv:

1. în domeniul IMM

2. în domeniul comerţului interior

3. în domeniul cooperaţiei

.........

Activităţile de interes general sau comunitar prevăzute în statut

În conformitate cu art. nr.

Grup ţintă

   
3.Date privind organizarea şi funcţionarea
3.1.Organizarea asociaţiei/fundaţiei/federaţiei

Organe de conducere administrare şi control, potrivit statutului

Alese/numite în temeiul

Nume, prenume

Adresa

Profesie/loc de muncă

De conducere

(nominalizaţi funcţiile)

    

De administrare

(nominalizaţi funcţiile)

    

De control

(nominalizaţi funcţiile)

    

Altele:

(specificaţi)

    
3.2.Informaţii privind funcţionarea asociaţiei/fundaţiei/federaţiei

Activitatea organelor de conducere, administrare şi control

În ultimii trei ani

Anul

Anul

Anul

Conducere

Nr. de şedinţe

   

În conformitate cu procesele verbale nr./data

   

Alte documente (specificaţi)

   

Administrare

Nr. de şedinţe

   

În conformitate cu procesele verbale nr./data

   

Alte documente (specificaţi)

   

Control

Nr. de şedinţe

   

În conformitate cu procesele verbale nr./data

   

Alte documente (specificaţi)

   

Altele

    
3.3.Personalul organizaţiei

Personal încadrat cu:

În ultimii 3 ani

Anul:

Anul:

Anul:

număr

număr

număr

Contract de muncă

   

Nr. de voluntari

   

Total

   
3.4.Dezvoltarea resurselor umane

Programe de formare a personalului organizate de

Domeniul

În ultimii 3 ani

Nr. de persoane formate

   

Asociaţie/fundaţie/federaţie

     

Alte persoane juridice

(specificaţi denumirea acestora)

     

Programe pentru atragerea voluntarilor

În ultimii. 3 ani

Număr de participanţi

Nr. de voluntari atraşi

Anul

Anul

Anul

      
3.5.Activităţi de interes general sau comunitar realizate

Denumirea activităţii în conformitate cu Fişa activităţilor

În ultimii 3 ani

Anul

Anul

Anul

Obiective propuse, scopuri atinse, beneficiari

Obiective propuse, scopuri atinse, beneficiari

Obiective propuse, scopuri atinse, beneficiari

    
3.6.Principalele mijloace de comunicare şi informare utilizate

Tipul activităţii

În ultimii 3 ani

Anul:

Anul:

Anul:

    
    
3.7.Dezvoltarea teritorială

Nr. crt.

Filiale

Puncte de lucru

Judeţ/localitate

Adrese/telefon

Persoana de contact

Nr. membri asociaţi sau personal al fundaţiei

Anul înfiinţării

       
3.8.Afilierea la nivel naţional
a)Denumirea şi adresa organismului naţional
b)Documentul care atestă afilierea .............
c)Data afilierii ................
3.9.Afilierea internaţională
Denumirea şi adresa organizaţiei internaţionale ...............

Tipul de afiliere

Din anul

Documentul care atestă afilierea

Membru deplin

  

Membru asociat

  

Altele (specificaţi)

  
3.10.Premii, nominalizări, alte forme de recunoaştere a activităţii

Denumire

Anul

Instituţia care a acordat/recunoscut activitatea

   
4.Resurse materiale şi financiare

PATRIMONIUL (în conformitate cu ultima balanţă contabilă)

Total valoare, în mii lei: din care

1. total imobilizări corporale, din care

 

Construcţii

 

Terenuri

 

Alte mijloace fixe

Mobilier

 

Echipament

 

Altele

 

Mijloace de transport

 

Imobilizări corporale în curs

 

2. Total disponibilităţi băneşti, din care

 

Lei

 

Valută

 

VENITURI,

în conformitate cu ultima balanţă contabilă, din care

Total, în mii lei ....

din care

Resurse obţinute de la bugetul de stat

 

Resurse obţinute de la bugetul local

 

Cotizaţiile membrilor

 

Dividendele societăţilor comerciale înfiinţate

 

Dobânzile şi dividendele rezultate din plasarea sumelor disponibile

 

Venituri realizate din activităţi economice proprii

 

Donaţii, sponsorizări sau legate

 

Finanţări, granturi

 

Mişcarea patrimonială

Valoare activ în mii lei

Anul

Anul

Anul

    
PROGRAME DESFĂŞURATE CU FINANŢARE EXTERNĂ (pe ultimii 3 ani)

Perioada/anul

Denumire program

Valoare

Finanţator

    
PROGRAME SUBVENŢIONATE DE LA BUGETUL DE STAT/LOCAL (în ultimii 3 ani)

Perioada/anul

Denumire program

Valoare

Temeiul legal şi sursa subvenţiei

    
SOCIETĂŢI COMERCIALE ÎNFIINŢATE

Denumirea

Anul înfiinţării

Obiectul de activitate

Adresa

Codul fiscal sau Codul unic de înregistrare

     
SOCIETĂŢI/ORGANIZAŢII COOPERATISTE ÎNFIINŢATE

Denumirea

Anul înfiinţării

Obiectul de activitate

Adresa

Codul fiscal sau Codul unic de înregistrare

     
Numele şi prenumele preşedintelui asociaţiei/fundaţiei/federaţiei,
Data
Semnătura,
Ştampila
ANEXA Nr. 31:(la Raportul de activitate pe ultimii 3 ani)
FIŞA NR. ..... PRIVIND ACTIVITĂŢILE ÎN INTERES GENERAL ŞI/SAU COMUNITAR DESFĂŞURATE
(se completează pentru fiecare activitate)
1.Denumirea activităţii:
2.Scop:
3.Obiectiv:

4. Durata în timp

Data începerii activităţii

Observaţii

Limitată

  

Nelimitată

  

5. Aria de desfăşurare

Se specifică localitatea, judeţul/localităţile, judeţele/localităţile

Locală

 

Judeţeană

 

Naţională

 

6. Beneficiari

Nr.

Caracteristicile grupului ţintă

   
   
7.Precizarea modalităţilor de selectare a beneficiarilor activităţilor:
8.Descrierea modalităţilor prin care proiectul şi-a propus implicarea beneficiarilor în activităţile desfăşurate în beneficiul acestora:
9.Descrierea activităţilor/serviciilor desfăşurate şi a metodologiilor de lucru utilizate

10. Resurse umane utilizate

Nr.

Număr de persoane cu funcţie de

Categoria socio-profesională

conducere

execuţie

Încadrat cu

Convenţie civilă

    

Contract de muncă

    

Voluntari

    
Numele persoanei/persoanelor care conduce şi administrează activitatea

11. Costul programului, proiectului pe toată durata finanţării sau, după caz,

Costul anual al serviciului, în conformitate cu cheltuielile din anul precedent depunerii documentaţiei,

din care

Total, în mii lei sau valuta în care a fost finanţat proiectul:

Din care:

Contribuţia organizaţiei:

 

Subvenţii de la bugetul de stat

 

Subvenţii de la bugetul local

 

Contribuţii ale partenerilor externi

 

Contribuţii ale beneficiarilor

 

Altele

 
12.Costul lunar al serviciului pe beneficiar:

13. Parteneri implicaţi

Forma parteneriatului

  
  

14. Autorizaţii necesare desfăşurării activităţii (sanitară, etc.)

Instituţia care a eliberat autorizaţia

Nr. document/data

   
   
   

15. Evaluarea activităţilor, metodele utilizate

Când a avut loc evaluarea

Cine a evaluat activitatea

Măsuri luate în urma evaluării

    
16.Rezultatele activităţii (specificaţi indicatorii de performanţă utilizaţi):
17.Efectele benefice ale activităţii la nivelul comunităţii:
1.Modalităţile de informare a comunităţii privind activităţile şi rezultatele acestora,
2.alte comentarii privind activitatea desfăşurată
Numele persoanei desemnate pentru a oferi informaţii suplimentare: ................. Nr. telefon ...........
18.Alte precizări:
Numele şi prenumele preşedintelui asociaţiei/fundaţiei/federaţiei
Data,
semnătura,
ştampila asociaţiei/fundaţiei/federaţiei
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 811 din data de 18 noiembrie 2003