Art. 20. - să instituie un registru al dispozitivelor medicale aflate în utilizare, în care să se menţioneze în mod expres: - Ordinul 2219/2022 privind controlul prin verificare periodică a dispozitivelor medicale aflate în utilizare, evaluarea performanţelor dispozitivelor medicale secondhand puse în funcţiune şi eliberarea avizului de utilizare pentru dispozitivele medicale din dotarea mijloacelor de intervenţie pentru asistenţă medicală de urgenţă prespitalicească

M.Of. 731

În vigoare
Versiune de la: 20 Iulie 2022
Art. 20
Unităţile sanitare au următoarele obligaţii:
a)să desemneze o persoană responsabilă cu menţinerea evidenţei dispozitivelor medicale aflate în utilizare şi ca persoană de contact în relaţia cu ANMDMR;
b)să instituie un registru al dispozitivelor medicale aflate în utilizare, în care să se menţioneze în mod expres:
1.denumirea/tipul dispozitivului medical;
2.producătorul, ţara de origine;
3.seria/anul de fabricaţie, numărul de inventar;
4.actul de provenienţă;
5.data punerii în funcţiune;
6.evidenţa reparaţiilor şi a altor operaţii de întreţinere, precum şi a celor care le execută;
7.evidenţa controalelor prin verificare periodică;
8.implicarea în eventuale incidente în utilizare (data, locaţia, descrierea incidentului, personalul responsabil, acţiunile corective etc.);
9.mişcarea internă în cadrul unităţii (de unde provine, noul loc de utilizare, data etc.);
c)să asigure planificarea pentru controlul prin verificare periodică a dispozitivelor medicale aflate în utilizare în condiţiile prezentului ordin.