Nou Ordinul 2097/2025 2031/1758/2097 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2025 pentru Societatea Uzina de Produse Speciale Dragomireşti - S.A. - filiala Companiei Naţionale ROMARM - S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului şi Turismului

M.Of. 1012

În vigoare
Versiune de la: 3 Noiembrie 2025
Ordinul 2097/2025 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2025 pentru Societatea Uzina de Produse Speciale Dragomireşti - S.A. - filiala Companiei Naţionale ROMARM - S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului şi Turismului
Dată act: 2-oct-2025
Emitent: Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului si Solidaritatii Sociale
Având în vedere prevederile art. 4 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unităţile administrativ-teritoriale sunt acţionari unici ori majoritari sau deţin direct ori indirect o participaţie majoritară, aprobată cu completări prin Legea nr. 47/2014, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 10 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 189/2025 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului şi Turismului, ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 14 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2025 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului şi Solidarităţii Sociale,
ministrul economiei, digitalizării, antreprenoriatului şi turismului, ministrul finanţelor şi ministrul muncii, familiei, tineretului şi solidarităţii sociale emit următorul ordin:
Art. 1
Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2025 pentru Uzina de Produse Speciale Dragomireşti - S.A. - filiala Companiei Naţionale ROMARM - S.A., prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

Ministrul economiei, digitalizării, antreprenoriatului şi turismului,

Radu-Dinel Miruţă

p. Ministrul finanţelor,

Florin-Alexandru Zaharia,

secretar de stat

p. Ministrul muncii, familiei, tineretului şi solidarităţii sociale,

Gheorghiţa Daniela Barbu,

secretar de stat

ANEXĂ:BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI pe anul 2025
MINISTERUL ECONOMIEI, DIGITALIZĂRII, ANTREPRENORIATULUI ŞI TURISMULUI
Societatea Uzina de Produse Speciale Dragomireşti - S.A. - filiala Companiei Naţionale ROMARM - S.A.
Str. Laminorului, bl. 2, sc. A, et. 4, ap. 80, Târgovişte
Cod unic de înregistrare: RO 3180070
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI pe anul 2025

mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Propuneri an curent 2025

0

1

2

3

4

I.

VENITURI TOTALE (Rd.1=Rd.2+Rd.5+Rd.6)

1

292.950

1

Venituri totale din exploatare, din care:

2

291.950

a)

subvenţii, cf. prevederilor legale în vigoare

3

b)

transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare

4

2

Venituri financiare

5

1.000

II

CHELTUIELI TOTALE (Rd.6=Rd.7+Rd.19)

6

261.400

1

Cheltuieli de exploatare (Rd.7=Rd.8+Rd.9+Rd.10+Rd.18), din care:

7

260.000

A.

cheltuieli cu bunuri şi servicii

8

180.879

B.

cheltuieli cu impozite, taxe şi vărsăminte asimilate

9

800

C.

cheltuieli cu personalul (Rd.10=Rd.11+Rd14+Rd.16+Rd.17), din care:

10

71.364

C0

Cheltuieli de natură salarială (Rd.11=Rd.12+Rd.13)

11

64.477

C1

ch. cu salariile

12

56.625

C2

bonusuri

13

7.852

C3

alte cheltuieli cu personalul, din care:

14

251

cheltuieli cu plăţi compensatorii aferente disponibilizărilor de personal

15

C4

Cheltuieli aferente contractului de mandat şi a altor organe de conducere şi control, comisii şi comitete

16

785

C5

cheltuieli cu contribuţiile datorate de angajator

17

5.851

D.

alte cheltuieli de exploatare

18

6.957

2

Cheltuieli financiare

19

1.400

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) (Rd.20=Rd.1-Rd.6)

20

31.550

IV

1

IMPOZIT PE PROFIT CURENT

21

5.064

2

IMPOZIT PE PROFIT AMÂNAT

22

3

VENITURI DIN IMPOZITUL PE PROFIT AMÂNAT

23

4

IMPOZITUL SPECIFIC UNOR ACTIVITĂŢI

24

5

ALTE IMPOZITE NEPREZENTATE LA ELEMENTELE DE MAI SUS

25

V

PROFITUL/PIERDEREA NETĂ A PERIOADEI DE RAPORTARE (Rd.26=Rd.20-RD.21-RD.22+Rd.23-Rd.24-RD.25), din care:

26

26.486

1

Rezerve legale

27

1.578

2

Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege

28

3

Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi

29

4

Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi

30

5

Alte repartizări prevăzute de lege

31

6

Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la Rd. 27, 28, 29, 30, 31 (Rd.32=Rd.26-(Rd.27 la Rd.31)) > = 0

32

24.908

7

Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă

33

2.491

8

Minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome ori dividende cuvenite acţionarilor, în cazul societăţilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat, din care:

34

13.700

a)

- dividende cuvenite bugetului de stat

35

9.227

b)

- dividende cuvenite bugetului local

36

c)

- dividende cuvenite altor acţionari

37

4.473

9

Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la Rd.33 - Rd.34 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare

38

11.208

VI

VENITURI DIN FONDURI EUROPENE

39

VII

CHELTUIELI ELIGIBILE DIN FONDURI EUROPENE, din care

40

a)

cheltuieli materiale

41

b)

cheltuieli cu salariile

42

c)

cheltuieli privind prestările de servicii

43

d)

cheltuieli cu reclamă şi publicitate

44

e)

alte cheltuieli

45

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

46

57.783

1

Alocaţii de la buget

47

alocaţii bugetare aferente plăţii angajamentelor din anii anteriori

48

IX

CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII

49

57.783

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Nr. de personal prognozat la finele anului

50

432

2

Nr. mediu de salariaţi total

51

380

3

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială*)

52

13.448

4

Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială, recalculat conform OUG nr. 156/2024)

53

13.448

5

Productivitatea muncii în unităţi valorice pe total personal mediu (mii lei/persoană) (Rd.2/Rd.51)

54

781

6

Productivitatea muncii în unităţi valorice pe total personal mediu recalculată cf. OUG nr. 156/2024 (mii lei/persoană)

55

781

7

Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (cantitate produse finite/persoană)

56

8

Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (Rd.57=Rd.6/Rd.1)x1000

57

892

9

Plăţi restante

58

0

10

Creanţe restante

59

1.508

*) Rd.52 = Rd.151 din Anexa de fundamentare nr. 2
**) Rd.53 = Rd.152 din Anexa de fundamentare nr. 2
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 1012 din data de 3 noiembrie 2025