Art. 24. - Şefii de serviciu şi birou din cadrul unor direcţii din MAE, precum şi din subordinea unui secretar de stat, a secretarului general, a secretarului general adjunct îndeplinesc următoarele atribuţii: - Ordinul 1580/2023 privind modificarea anexei la Ordinul ministrului afacerilor externe nr. 1.132/2016 pentru aprobarea Regulamentului de organizare, funcţionare şi ordine internă al Ministerului Afacerilor Externe

M.Of. 927

În vigoare
Versiune de la: 13 Octombrie 2023
Art. 24
(1)Şefii de serviciu şi birou din cadrul unor direcţii din MAE, precum şi din subordinea unui secretar de stat, a secretarului general, a secretarului general adjunct îndeplinesc următoarele atribuţii:
1.repartizează lucrările şi îndrumă personalul din subordine în soluţionarea acestora;
2.avizează toate documentele elaborate în cadrul compartimentului;
3.participă, verifică şi răspund de realizarea în cele mai bune condiţii şi la termenele stabilite a lucrărilor repartizate compartimentului;
4.realizează efectiv o parte din lucrările repartizate compartimentului, precum şi pe cele de o complexitate şi importanţă ridicate;
5.prezintă şi susţin, după caz, directorilor lucrările elaborate la nivelul compartimentului;
6.evaluează, în condiţiile legii, în mod obiectiv, activitatea profesională a personalului din cadrul compartimentului, pe baza criteriilor de performanţă stabilite pentru îndeplinirea obiectivelor specifice domeniului de activitate pe care îl coordonează, după caz;
7.iniţiază, coordonează şi aprobă acţiuni, respectiv lucrări în domeniul de activitate al compartimentului pe care îl conduc şi răspund de soluţionarea acestora;
8.duc la îndeplinire sarcinile încredinţate de conducerea ministerului sau a direcţiei şi răspund pentru modul de îndeplinire a acestora, în domeniul de competenţă.
(2)Şefilor de serviciu şi birouri independente li se aplică prevederile de la secţiunea 1 stipulate pentru directorii generali şi directori.