Art. 90. - În termen de 5 zile lucrătoare de la încheierea activităţii de referinţă se întocmeşte raportul privind rezultatele activităţii, denumit în continuare raport, care se supune aprobării potrivit normelor de competenţă prevăzute la art. 72-74, aplicate notei prin care s-a aprobat organizarea sau participarea la activitatea de referinţă, de către: - Ordinul 143/2015 privind activităţile de relaţii internaţionale şi de afaceri europene la nivelul Ministerului Afacerilor Interne

M.Of. 857

În vigoare
Versiune de la: 27 Decembrie 2023
Art. 90
(1)În termen de 5 zile lucrătoare de la încheierea activităţii de referinţă se întocmeşte raportul privind rezultatele activităţii, denumit în continuare raport, care se supune aprobării potrivit normelor de competenţă prevăzute la art. 72-74, aplicate notei prin care s-a aprobat organizarea sau participarea la activitatea de referinţă, de către:
a)unitatea, instituţia sau structura MAI al cărei personal a participat la activitatea de referinţă, în cazurile în care competenţa de aprobare aparţine ministrului afacerilor interne, potrivit art. 72 alin. (1) lit. c), d) şi e), sau secretarilor de stat/secretarului general, potrivit art. 73;

b)DGAESRI, în cazul în care la activitatea de referinţă a participat secretarul general sau secretarii generali adjuncţi din MAI;

c)personalul din cabinetele demnitarilor din cadrul MAI care a participat la activitatea de referinţă;
d)unitatea, instituţia sau structura din care provine şeful delegaţiei/participantul, cu avizul structurilor specializate pentru relaţii internaţionale şi afaceri europene sau persoanelor desemnate să îndeplinească atribuţii specifice activităţilor de relaţii internaţionale şi afaceri europene din cadrul unităţilor, instituţiilor sau structurilor MAI, în cazurile în care competenţa de aprobare aparţine conducătorilor acestora potrivit art. 74.

(2)Raportul cuprinde în mod sintetic următoarele:
a)descrierea activităţilor realizate;
b)prezentarea contactelor stabilite şi reacţiile partenerilor;
c)rezultatele concrete obţinute;
d)aspectele cu impact asupra activităţii propriei unităţi, instituţii sau structuri, inclusiv inventarul documentaţiei obţinute;
e)concluzii şi propuneri de valorificare a rezultatelor acţiunii, cu indicarea responsabilităţilor şi a termenelor de realizare a măsurilor propuse.
(3)În situaţii deosebite, aspectele de interes se prezintă pe larg în anexe la raport, care fac parte integrantă din acesta.
(4)La raport se anexează, în mod obligatoriu, o copie a notei privind participarea sau a notei privind organizarea activităţii, după caz, aprobată.
(5)Raportul se avizează de către:
a)secretarul de stat coordonator al activităţii de relaţii internaţionale şi afaceri europene şi de secretarul de stat sau secretarul general coordonator al activităţii unităţilor, instituţiilor sau structurilor MAI din care face parte personalul participant, în cazul în care competenţa de aprobare aparţine ministrului afacerilor interne potrivit art. 72;
b)structura de coordonare în competenţa căreia se află domeniul din care face parte activitatea de referinţă;
c)alte unităţi, instituţii sau structuri MAI în cazul în care realizarea măsurilor propuse în raport implică participarea acestora.
(6)Rapoartele nu se supun avizului structurilor de coordonare în cazul activităţilor de cooperare operativă.

(7)În cazul în care structurile de coordonare avizează negativ raportul, unitatea, instituţia sau structura MAI interesată are obligaţia să îl refacă, în termen de două zile lucrătoare de la restituire, ţinând cont de argumentele care însoţesc avizul.