Art. 9. - Ordinul 1256/2008 1256/443 pentru aprobarea componenţei şi atribuţiilor Comisiei de experţi de medicina muncii acreditaţi de Ministerul Sănătăţii Publice şi de Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse

M.Of. 531

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 31 Octombrie 2016
Art. 9
Secretariatul Comisiei are urmatoarele atributii:
1.pregateste documentele ce urmeaza a fi dezbatute în cadrul sedintelor Comisiei, conform atributiilor acesteia;
2.transmite membrilor Comisiei, cu cel putin 7 zile lucratoare înainte de sedinta, documentatia ce urmeaza a fi analizata;
3.convoaca membrii Comisiei la sedinta;
4.redacteaza procesul-verbal de sedinta, precum si celelalte documente care cuprind concluziile Comisiei;
5.înregistreaza si pastreaza documentele adresate Comisiei sau expediate de catre aceasta;
6.redacteaza si transmite corespondenta purtata de Comisie sau membrii sai în legatura cu activitatea acesteia.