Art. 5. - Contestatia se depune la Secretariatul Comisiei si este însotita de un dosar care cuprinde cel putin urmatoarele documente: - Ordinul 1256/2008 1256/443 pentru aprobarea componenţei şi atribuţiilor Comisiei de experţi de medicina muncii acreditaţi de Ministerul Sănătăţii Publice şi de Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse

M.Of. 531

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 31 Octombrie 2016
Art. 5
(1)Angajatorul sau reprezentantul acestuia ori, dupa caz, persoana fizica autorizata în cazul profesiilor liberale sau inspectorul de munca ori lucratorul sau asiguratorul care nu este de acord cu concluziile cercetarii bolii profesionale stabilite în procesul-verbal de cercetare ori cu masura tehnica sau organizatorica formulata poate sesiza Comisia în termen de 30 de zile de la data primirii procesului-verbal de cercetare a cazului de boala profesionala.
(2)Contestatia se depune la Secretariatul Comisiei si este însotita de un dosar care cuprinde cel putin urmatoarele documente:
a)dosarul de cercetare pentru declararea bolilor profesionale, în conformitate cu prevederile art. 159 din Hotarârea Guvernului nr. 1.425/2006;
b)fisa postului lucratorului;
c)alte documente în vederea unei analize corecte a situatiei, în afara celor existente în dosarul de cercetare a cazului de boala profesionala.
(3)Comisia poate solicita documente suplimentare de la contestatar în cazul în care informatiile primite nu sunt suficiente pentru definitivarea unei concluzii.
(4)În cazul prevazut la alin. (3) termenul de solutionare a dosarului se prelungeste cu timpul necesar contestatarului de a furniza Comisiei documentele solicitate de aceasta.