Art. 9. - Art. 9: Primirea documentelor neclasificate - Ordinul 118/2021 privind redactarea şi gestionarea documentelor neclasificate, circuitul şi promovarea corespondenţei la nivelul Ministerului Afacerilor Interne

M.Of. 850

În vigoare
Versiune de la: 7 Septembrie 2021
Art. 9: Primirea documentelor neclasificate
(1)La nivelul unităţilor MAI, documentele neclasificate se primesc prin intermediul poştei militare, poştei civile, platformelor de tehnologia informaţiei, prin fax, S.M.E.C. şi prin depunerea acestora la sediile unităţilor de persoane anume desemnate, respectiv de către persoane fizice.
(2)Unităţile MAI stabilesc prin dispoziţie zilnică/ordin de zi o adresă oficială de corespondenţă electronică şi persoanele care gestionează respectiva adresă.
(3)Corespondenţa primită în corpul mesajului electronic de la o adresă oficială de corespondenţă electronică reprezintă punctul de vedere al unităţii transmiţătoare.
(4)În unităţile care deţin mijloace speciale pentru verificarea corespondenţei primite se efectuează controlul cu raze X.
(5)Corespondenţa primită din partea altor autorităţi sau instituţii publice cu menţiunea "Personal" sau "Confidenţial" se prezintă persoanei căreia îi este adresată, iar, în lipsa acesteia, persoanei desemnate în acest sens.
(6)Corespondenţa cu menţiunea "Personal" sau "Confidenţial", transmisă de către cetăţeni, organizaţii sau asociaţii, adresată conducerii ministerului/unităţii, se deschide de personalul compartimentului pentru relaţii cu publicul.
(7)În afara programului de lucru, potrivit specificului unităţii, activitatea de primire a documentelor neclasificate poate fi realizată de către ofiţerul de serviciu/dispecerat/centru operaţional, după caz.